nagina Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Endelig ble Vindicator våpen fikset for oss med GTX260 kort Hva har vært med det da? Når man bruker den derrrrre granade explosive greia så fryser PCer med GTX260 grafikk-kort The Vindicator’s grenade explosion effect should no longer crash users running a GTX260 graphics card. Anyway, noen med på normal full clear uten at noen dør? små vanskelig å gjøre det med pugs, selvom normal er /cake!
Chiasm Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Endelig ble Vindicator våpen fikset for oss med GTX260 kort Hva har vært med det da? Når man bruker den derrrrre granade explosive greia så fryser PCer med GTX260 grafikk-kort The Vindicator’s grenade explosion effect should no longer crash users running a GTX260 graphics card. Anyway, noen med på normal full clear uten at noen dør? små vanskelig å gjøre det med pugs, selvom normal er /cake! Er med. Add meg, steamID - Chiasm
Xp3ri3nZ Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Dette spillet var helt rååt! Så polert spill og den råe våpen følelsen!! Har spilt det 2 kvelder på rad nå! er level 17. Har spilt alle mapsa så eg gleder meg til det kommer noe nytt. Og det tipper eg det ikke går så lenge til vi får se siden det er åpenkode osv. Legg meg til Xp3ri3nZ
lolvik Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 legg meg til! krattlusker Er bare å rope ut om dere vil spille, alltid kos å bli kjent med nye folk.
Triggers Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Har også begynnt å spille dette og må si det er utrolig gøy Bare å legge meg til hvis noen vil spille - Steam ID: chriz987
nagina Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Burde avtale tid, i morgen kveld eller noe sånt, har så mange venner på steam jeg ikke kjenner så velger ikke å legge til før noe er planlagt :!: For dere som trenger Sewer Junction speedrun, tok den nettopp solo på 1min 28sec (req 1:30) men dette er da ikke noe nytt, en av de letteste speed-runs der ute. http://img695.imageshack.us/f/asijac6sewerjunction000y.jpg/ Kan gjøres bedre altså, ble knocked av siste swarmen så tapte minst 2 sekunder der menneh, trenger vel 2player for å få achivement om jeg ikke tar feil Endret 25. juli 2010 av nagina
Xp3ri3nZ Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Noen som vil vermed i kveld å spille? Steam Tag Xp3ri3nz
nagina Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Nightwalkers dere våken? Outstanding Execution med på denne nå? de som er våken EDIT: Never mind http://steamcommunity.com/id/nitroator/stats/AlienSwarm?tab=achievements Endret 27. juli 2010 av nagina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå