Gå til innhold

Venteliste - samordna opptak


Anbefalte innlegg

Hva betyr det stjernestegnet (*)? Betyr det at jeg ikke kommer inn uansett om jeg ligger på nr.2?

''Dersom det står et stjernetegn ved siden av svaret ditt, viser dette til en kommentar som du kan lese rett under tabellen med svar. Ofte betyr stjerne ved 'venteliste' at studiet trolig ikke blir etterfylt, men at du kan fortsette å stå på venteliste dersom du ønsker det.''

 

Sitat fra Samordna Opptak

Endret av Påfugl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkt odontologi i oslo, Bergen og Tromsø. Venteliste for Oslo nr 13, nr 2 for Bergen og fikk tilbud i Tromsø. Vil helst studere her i Oslo, men 13 er nok mye, og for ventelisten til Bergen så var det et slikt tegn '*'.

Ok, sterkt å komme inn da :) Kan jeg spørre hvor mange poeng du har, og hvilken kvote du søker i?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Søkt odontologi i oslo, Bergen og Tromsø. Venteliste for Oslo nr 13, nr 2 for Bergen og fikk tilbud i Tromsø. Vil helst studere her i Oslo, men 13 er nok mye, og for ventelisten til Bergen så var det et slikt tegn '*'.

 

Sitter i samme båt og er interessert i å høre hva som skjer. Fikk tilbud om medisin i Tromsø og er nr 3 for Bergen, men det har den fotnoten * etter seg. Ganske kjipt om jeg må pakke kofferten og dra til Tromsø når alle jeg kjenner skal til Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...