Gå til innhold

ny liten billig bærbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla tenkte å kjøpe en ny bærbar pc. trur 10 tom blir får lite så tenkte på 12 til 15 tom men skal ta med den rundt så må jo være liten. budksjette er maks 5 tusen. trudde jeg skulle greie å få en i3 cpu fordi jeg kjøpte en acer 15 tom pc til fattern for 5 tusen med i3 og ati skjermkort.

trenger ike så bra pc men de jeg finner har jo bare f.eks. Intel Pentium SU4100 / 1.3 GHz ULV ( Dual-Core )

er ikke det jævla gammalt eller funker det greit?

kan godt kjøpe en netbook på på 11 12 tommer men den må være rask og win 7. blir jo bare brukt til å surfe og se film da.. greit at den takler hd film 720 p hvertfall og ha hmdi utgang..

lenge sia jeg har titta på pc så veit ikke hvor lenge Intel Pentium SU4100 / 1.3 GHz ULV ( Dual-Core ) holder synes 1.3 dualcore hørtes lite ut. ville helst hatt 2 ghz dual core men kan jo henne denne 1,3 ghz gjør mere per secund en den 2 ghz dual core..

håper noen kan komme med ambefalinger

eirik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett alt klarer å vise HD film hvis du har minimum ett ION grafikkort.

Av minipcene så er dette den eneste maskinen som jeg mener er brukbar,EeePC 1201N 12.1" WXGA Atom 330 ION 2GB(Max4GB) 250GB W7HP Cam Nordic WLn Silver HDMI 6Cell 5Hr, pris 3900kr.

Den har dualcore Atom cpu og ION grafikk.

Som du selv nevner så er SU4100/7300 et bedre valg, f.eks Acer Aspire Timeline 1810TZ SU4100 RØD, pris 4890kr.

Eller den veldig populære Asus UL30VT-QX008V Laptop, pris 5489kr.

Hvis du har tid på deg så er denne modellen ofte på Weekendtilbud på Lefdal/Elkjøp til rett under 5000kr. Det er en habil maskin som faktisk duger til nye spill også. Acer Aspire 5551G

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...