Gå til innhold

Se Nokias nye konsept


Anbefalte innlegg

aalle skjønner at det er den rundingen som gjør at den vipper, men vi har heller lyst på en ny mobil fra nokia som ser så bra ut, uten den vippefunksjonen, og at denn mobilen hadde blitt en kul mobil uten den "kulen".!! nesten så jeg blir fortvilt siden du i det heletatt tror at du er den eneste som skjønner det. alle skulle ikke trenge å skrive at dei skjønte at den "kulen" var til vippefunksjonen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*palmface*

 

Snakker om å misforstå.

 

Jeg trodde denne tråden var startet for å diskutere Nokias nye konsept, altså vippefunksjonen, og ikke for å ytre ønsker om en ny stilig telefon ifra Nokia.

 

Men, jeg skal innrømme at mitt forrige innlegg ble skrevet litt kjapt, og av en spydig karakter.

Lenke til kommentar

Enda mer tull fra Nokia, og det ser ikke ut til å ta noen ende. (Selv om konseptet muligens kan vise seg å ha noen artige eller praktiske aspekter.)

 

Ikke rart at det går hurtig i nedoverbakke der... For nesten ti år siden kastet utrolig nok Nokia ut noe av det mest verdifulle de hadde, bl.a. plattformen S80, og ville ikke bruke mer ressurser til å oppdatere og videreutvikle den. Resultatet ser vi nå: Stort tap av markedsandeler og en rekke likegyldige og noen fancy, men akk så ubetydelige, telefoner som nesten ikke kan skilles ut fra hverandre, og ikke lengre noe flaggskip for forretningsmessig eller profesjonell bruk. Det er høyst uvisst hva det eventuelt kan bli til med de nye OS-ene som vi ser begynnelsen av. Hardware-messig har Nokia i hvert fall sovet som Tornerose i ti år, og software-messig har de direkte degenerert, særlig i og med S60. Nok en gang: Ikke rart at det år hurtig nedoverbakke der på denne bakgrunnen.

 

Som mobilprodusent kan man ikke sove i timen - eller rettere: i time etter time, år etter år. Og i tillegg: Nokia har vist i en årrekke at de overhodet ikke er mottagelige for de reaksjonene som ville ha bidratt til å rette opp kursen (også bokstavelig talt) igjen.

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...