Gå til innhold

Min musikk! (Underground Hip Hop) :P


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Greie beats, men føler det ble for lite variasjon og at trommene er for stive og svake på alle låtene. Litt bass hadde gjort sounden tykkere -- prøv Wonderbass fra Reason hvis du har det, eller bare kjør samplen gjennom et low-pass filter og EQ litt. Dette er bedre enn det jeg hører fra andre amatører i hvert fall. Anbefaler futureproducers.com hvis du vil ha skikkelig feedback på låtene. Mange som deler samples og drumkits der også.

Lenke til kommentar

Tusen takk for flotte comments! Flere beats kommer straks, jobber hardt med det. :)

 

@coax: Ja jeg chopper samplene sånn at ingen legger merker til hvilken jeg bruker. :p

 

@Liquidkey: Ja, flere kommer! :-D Har lagt inn 2 nye beats, så check em out:D

 

@Strange_Quark: Tusen takk for at du digger den. :-D

 

Og tusen takk for konstruktiv kritikk Blue Scholar. Jeg har ikke funnet meg gode basser, men takker være deg så skal jeg sjekke gjennom de du anbefaler. Også skal jeg registrere meg innom futreproducers og sprer mine beats der og. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

No problemo! Forøvrig er det lett å få feedback på FP så lenge du gir kritikk på beatsa til andre. Ikke mange som gidder å høre gjennom mengder av beats og legge igjen feed for moro skyld.

 

hehe sant det. Har registrert meg hos Futureproducers, og det har allerede gått 2 dager uten å ha fått en eneste verification mail fra de for å aktivere accounten min. Merkelig.. Skal se om jeg kan resende det. :O

Endret av Nabaal
Lenke til kommentar

Enig med Blue Scholar, trommene ble en tanke for statiske, spesielt skarpen blir for spak. Men ellers var dette veldig bra, synes jeg. "Fruity Loops Beat §1" kunne høres ut som noe gammal Buckwild.

Hadde vært ålreit å få høre noe med vokal. Har du kanskje noen remixer eller lignende?

Endret av Enok5000
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...