jack2 Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 En kompis av meg har kjøpt seg ny spiller til bilen! Å eneste jeg vet er at det er en Clarion! Nå er det sånn at vi skal prøve å bruke en usb harddisk med veldig mye musikk på. Harddisken er på 250GB, filformat er NTFS, å spilleren takler bare Fat16/32. Å siden harddisken er så stor så må jeg lage flere partisjoner på den for at jeg skal få fat32 inn på harddisken! Så det jeg lurer på er om spilleren kan takle en harddisk me flere partisjoner på?
Hårek Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Nei, det pleier ikke fungere. Men det er fult mulig å få en FAT32 partisjon på 250GB, du må bare bruke et tredjeparts program. Fordi Microsoft har satt inn en sperre på 32GB. Er veldig mange metoder å velge i. http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&q=fat32+32gb&aq=f&aqi=g2g-m1&aql=&oq=&gs_rfai=
nahojdat Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Men ikke garantert spilleren takler den store partisjonen. Obs: mange spillere er utrolig trege når det er snakk om mange filer gjennom usb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå