Gå til innhold

Vurderer oppgradering av PC. Hva må jeg ut med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjermkortet han har er forresten et gammelt vifteløst

Asus Eaxs1600xt Silent/tvd/256 m/a

 

Ble ikke helt klok på den oversikten jeg fikk linket til.

 

De jeg har nå er et Geforce 7900 GT/GTO, men det funker jo ikke som det skal uansett. Ryker til når jeg kjører fullskjerm.

Lenke til kommentar

De er ikkje videre spreke noen av de kortene der.

 

Nærmest ett hvilket som helst nytt skjermkort till 500kr er bedre :innocent:

 

Vet, men 500 er halvdelen av prisen jeg får hele pakken for. ;)

 

Som sagt skal jeg bare en sjelden gang i blant spille type spill som ikke krever mye. Må jo være godt nok da...

 

Må sikkert ut med cash for ny Windowslisens også, for jeg har bare en OEM versjon. Penga, penga. Penga er flaskehalsen!

Lenke til kommentar

Neida, det går helt fint.

 

WinXP laster opp en signatur til en Microsoftserver når du aktiverer lisensen, det stemmer det. Men de dataene blir slettet etter en periode, eg tror det er 120 dager, men er ikkje helt sikker på det.

 

Men at de blir slettet og man kan innstallere samme lisens på flere forskjellige PCer er eg helt sikker på, har gjort det mange ganger :innocent:

Lenke til kommentar

http://www.ubuntu.com/ :!:

 

Helt gratis og knalle bra. Men jo hvis du skal ha windows så må du vel ratt fleske ut noen daler på nytt os.

 

 

Interesting! Har kikket litt på Linux, men den funker ikke sammen med Photoshop. Var i hvert fall ett eller annet i den sammenheng jeg leste om i et fotoforum som gjorde at jeg ikke kan bruke Linux. Vet du hvordan Ubuntu funker med Adobeprogrammer?

Lenke til kommentar

Neida, det går helt fint.

 

WinXP laster opp en signatur til en Microsoftserver når du aktiverer lisensen, det stemmer det. Men de dataene blir slettet etter en periode, eg tror det er 120 dager, men er ikkje helt sikker på det.

 

Men at de blir slettet og man kan innstallere samme lisens på flere forskjellige PCer er eg helt sikker på, har gjort det mange ganger :innocent:

 

 

Sier du det? Jeg installerte denne Windowsen da jeg skiftet harddisk for et år siden, uten problemer, men det er vel hovedkortet som teller, eller hva? I know nothing about these things.

 

Windows 7 med 62 bit skal visstnok være en fryd for Adobebrukere.. Sukk.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke photoshop er glad i Ubuntu eller omvendt nei. Det var ihvertfall slik før.

Nå finnes det vel en milliard andre redigeringsprogrammer man kunne kjørt da. :hmm:

 

Mnjo, ja, men vet ikke om noen programmer som erstatter Illustrator, Indesign og Dreamweaver... Trenger dem også på lasset. :)

 

Windows 7 64 bit er en fryd

 

Fiksa det for deg :whistle:

 

Heheheheeeee! Arright. Får sjekke prisen da. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...