Gå til innhold

Hvordan trykker du på mellomromstasten?

180 stemmer

1. 1. Hvordan trykker du på mellomromstasten?

• Jeg er høyrehendt og trykker med høyre tommel
      33
    • Jeg er høyrehendt og trykker med venstre tommel
      76
    • Jeg er høyrehendt og bruker begge tomlene (ikke samtidig)
      27
    • Jeg er venstrehendt og trykker med høyre tommel
      4
    • Jeg er venstrehendt og trykker med venstre tommel
      11
    • Jeg er venstrehendt og bruker begge tomlene (ikke samtidig)
      5
    • Jeg bruker en annen finger enn tomlene
      17
    • Jeg gjør noe annet
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller, er det venstrehånda sin tommel som regjerer tronen, men når jeg skriver, bruker jeg høyerehånda sin tommel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er slik for de fleste. Og pollen blir feil fordi jeg stemte hvordan jeg trykker når jeg skriver. Burde resette den og skille mellom skriving og spilling.

Skrevet

Hmm.... Interessant.

Høyre pekefinger som oftest.

HØYRE PEKEFINGER?!

Venstre tommel (venstrehendt)

Ja var det så rart da? :dontgetit:

Det er bare det at det går sinnsykt mye fortere om du bruker en av tomlene til å trykke i stedet for pekefinger.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Tror heller ikke det går så mye raskere. Jeg ble først overasket over hvor mange som brukte tommelen sin..tommelen liksom? :hmm:

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hæ.. fingrene på tow row? Jeg bruker tastaturet til å skrive med, da bruker jeg begge pekefingrene, og høyre pekefinger er jo over hele tastaturet uansett da. :)

Skrevet

Er ubehagelig å bruke pekefinger på mellomromstasten da. Da må man flytte handa ned for å trykke. Med å bare ha venstretommel i området mellomromstasten, kan man bruke den på bokstaver og.

Skrevet

Bruker egentlig ikke tomlene til å skrive bokstaver, jeg. Bruker av og til høyre tommel til 'm' om pekefingeren er langt borte, men som regel brukes ikke høyre tommel :p

Venstre tommel er reservert til mellomrom. Det er så fryktelig mange av dem, vet du ;)

-DLA

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg bruker tastaturet til å skrive med, da bruker jeg begge pekefingrene.

Berre dei? :dontgetit:

Ja.. jeg er tydeligvis et slags avvik..haha.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det går egentlig ganske fort å skrive med dem, syns nå jeg. Kansje jeg ikke er like rask som dere, men det er nå sånn jeg skriver. :)

Skrevet

Bare tull at det ene er mye seinere enn det andre.

I mitt tilfelle da jeg ikke skriver touch(en grei blanding), men skriver fort på min egen måte er pekefingrene så nærme space at det går fortere enn med tomlene. Måtte eventuelt lagt om hele skrivestilen for å fikset det.

Skryter heller ikke av at jeg skriver fort, men har blitt fortalt at jeg skriver fort :)

Skrevet (endret)

venstre tommel space bare min er helt fucka da så ejg må treffe midt på den for at den skal funke

høyre hendt btw.

Endret av Carlgutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...