Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Inntar eg for mykje koffein?


Anbefalte innlegg

Hei alle saman!

Etter eg heilt tilfeldeg, faktisk, slo opp koffein på Wikipedia - måtte eg stoppe å tenkje litt.

Nei, eg er ikkje ein svett gamer som konsumerer Red Bull i alt for høg kvanta, eg er berre dødeleg avhengeg av kaffe, cola, og alt det der.

Med avhengeg vil det sei at det forringer dagen min uten det. Men kanskje det óg forverrer?

 

Historia mi innehold mykje koffein og kaffedrikking. Allereie som 5-6 åring var eg i gong med kaffe. Traktekaffe. Drakk kaffe i selskaper, såvel som på kafé med dei voksne. Noko med smaken traff meg kanskje, no er eg iallefall sjuk etter det. Det har fått meg til å tenkje. Det står at høge doser koffein kan framprovosere noko angst. Det kan eg moglegens kjenne meg igjen i. Om det er kaffe vites ikkje. Litt hypokonder er eg nok óg.

 

Vel, ein vanleg dag inneheld stortsett berre cola som drikkekjelde. Til frukost drikk eg Juice om me har, ellers går det i Pepsi Max. Same gjeld som tørstedrikk, til middag, kvelds og alt. Forann PC'en går timane med svært mange koppar kaffe, og meir cola. Mye.

 

Så las eg at 3 - 20 mg kan vere dødeleg.

Det er vel relativt? Eg klarer ikkje å sette fingen på kor mykje kaffe eg inntar, men ein 5-7 koppar dagleg er nok ikkje unormalt. Samen med ei flaske eller to med cola. Eller Pepsi Max. Det er i all hovudsak filterkaffe eg køyrer ned på. Har eg eit farleg forhold til koffein, eller er det berre ein bagatell reint helsemessig? Det er nok ikkje bra, men direkte farleg?

 

Redigert: Snakker naturlegvis om store flasker med brus.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest gjennom posten og sett på klokkeslettet den ble lagt ut, vil jeg si at du får i deg for store mengder koffein.

 

Har du kilder til hvor det står at 3 - 20 mg er dødelig? Mayo Clinic sier at en kan oppleve uheldige bieffekter av koffein når forbruket overstiger 500 - 600 mg. I følge de skal dette nivået overstiges allerede etter 5 - 7 store kopper kaffe.

 

Drikker selv rundt 4 kopper kaffe daglig. Dette er øvre grense for meg, ettersom større mengder kaffe gjør at kroppen kjennes sur og maskingeværmage er resultatet.

 

Slik som jeg ser det er det ikke kaffien din som er problemet, det er brusen.

Du sier selv at det går mest i lett-brus. Selv om disse ikke inneholder sukker, tviler jeg på at du gjør tannlegen din arbeidsledig med det første.

 

Vil anbefale deg til å trappe kraftig ned på brusen, da gjerne etter du har prøvd å kjøre "cold turkey" på koffein en liten uke. Kanskje du faktisk vil få "bedre livskvalitet", som så mange personer som opplever en ny giv etter de har gitt opp røyken.

 

Edit: Kanskje ikke akkurat cold-turkey er tingen, men det å gradvis trappe ned tror jeg ikke du kan ha spesielt vondt av.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...