Gå til innhold

Problemer med handlelister på prisguiden


Chub

Anbefalte innlegg

Skriver her ikke for at jeg tror noen kan løse problemet, men for å se om det kanskje er noen andre som opplever det samme.

-Bruker lite handlelistene, men laget meg to handlelister for noen uker siden.

-Opplever nå ofte at når jeg logger meg inn, står der "Lister(0)", og jeg finner ingen av listene.

-Av og til når jeg logger inn, er begge listene der som om alt er vanlig.

-Akkurat nå, står der "Lister(1)", hvor den har lett frem en gammel liste jeg laget for mange år siden, mens de to nye ikke er tilgjengelige.

-Forholdsvis irriterende når man har satt sammen en god og lang handleliste med utvalgte komponenter, og når man skal legge inn bestilling, når man ikke tak i den.

-De ligger heller ikke inne i profilen, når de først finner ut at de skal være borte.

 

Noen som har forslag til hva som kan være galt? Har sendt mail til prisguide, men ikke fått svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel det samme problemet. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg oppretter handlelister i den nye, men jeg hadde en drøss med lister i den gamle versjonen, og allikevel finner jeg ingen av dem i den nye. (Og i den gamle virker det ikke lenger som om man kan legge til varer i handlelister, så det går ikke å bruke den heller).

 

Men jeg merker meg jo at kundeservicen her er på topp, så det er vel kanskje like greit å bare glemme hele prisguiden... :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har også problemer med handlelistene. Mitt problem er at varer jeg har lagt i handlelister forsvinner. Noen ganger er det dessuten ikke mulig å legge til enkelte varer i listene heller.

 

Dette har blitt så håpløst at jeg ikke lenger kan basere meg på prisguiden. Har tatt i bruk prisjakt i steden. Hvis ikke noen ganske raskt tar tak i problemene i den nye prisguiden så vil den om kort tid forlates av svært mange mennesker. Eller er det slik at eierne allerede har gitt opp prisguiden og ikke lenger videreutvikler den, men bare lar det hangle og gå til den dør ut?

Lenke til kommentar

Vil bare notere at jeg har samme problemer. Jeg legger en vare til handleliste - får en flashy bekreftelse på at den er lagt til liste slik og sånn, men når jeg åpner listen ligger den ikke der! 

 

Jeg kommer til å savne prisguiden, den har hjulpet meg og andre flere ganger før!

 

Er det noen som kan foreslå alternativer?

 

 

Lenke til kommentar

www.prisjakt.no er dritbra. Flere på forumet har gått over til den. Alt fungerer der, de har flere søkekriterier og de har flere butikker inne. Få deg en bruker der så kan du lage handlelister, legge inn prisvarsling/overvåking.

 

www.kelkoo.no er bare dritt, styr unna.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...