Gå til innhold

Black People in Nazi Germany


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor i alle dager finner du de filmene dine? Kan ikke skjønne hvem som lager de.

Anyways. Sjekk ut boken: Svart i Hitler-Tyskland, min historie, av Hans J. Massaquoi.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2789929

 

"White supremacy" Hitler trodde på germansk overlegenhet. Hvite slavere prøvde han å utrydde i hans lebensraum.

 

Ellers er jeg enig med at Israelske bosetninger okkuperer Palestina. Dvs, det er til og med FN enige om. (Utenom USA og Israel) Dessverre sitter USA i sikkerhetsrådet, så ellers hadde vi nok sendt FN-soldater til Palestina for å stoppe Israelsk utryddelse og overgrep. Har en misstanke om at du er litt Nazi-sympatisør, så da synes jeg ikke du skal bruke midtøstenkonflikten til å fremme ditt budskap.

Lenke til kommentar

Når det gjelder den siste delen av filmen din:

Jøder må være det mest rasistiske folkeslaget som finnes på denne jord. De tror alltid de er bedre enn alle andre, at de er de utvalgte und so weiter ...

Ja har alltid lurt på hvordan nazi tyskland så på svarte :hmm:

men har det vanskelig med å tro på klippet noe stemmer liksom ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har sett gjennom et par av disse klippene dine? De virker ganske like eller i alle fall laget av samme person. Er det du selv som snekrer dette sammen?

 

Begynner å bli litt lei av å komme inn på disse postene dine og håper moderator snart vil ta affære for du bare slenger ut en video med noe rart innhold som de fleste gjennomskuer og deretter er vi liksom overlatt til oss selv. Du skriver fint lite og bruker ikke en kalori på å formidle hva du egentlig selv mener.

 

Du må gjerne sitte på gutterommet og tro du har funnet ut av noe fantastisk, men da å du for være tøff nok til å delta i debatten du legger opp til selv.

 

Jeg er litt stresset nå fordi jeg ikke gidder å vente i sju lange og sju brede for at dette skal lastes ned med min GPRS-linje.

 

Synes bare dette er unødvendig av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...