Swafty Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hei hoppsann! I dag addet jeg gametime etter og ikke ha spilt på noen måneder. Skulle prøve logge inn nå men sitter fast i enden av loading screenen til spillet. Noen som vet hva som er galt? Har prøvd slette WTF og addons mapper og sånt.. er det noen måte å angre gametime eller noe? angret litt nå edit: skal prøve ringe blizzard og se om de kan hjelpe Endret 10. juli 2010 av Overdox
Swafty Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Skrevet 10. juli 2010 Hva mener du? Jeg har slettet addons mappen da det sikkert bare var utdaterte addons der uansett
Ajaco Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Blizzard har problemer med login serverene atm. Gjelder alle battle.net applikasjoner tror jeg. Både spill, og forum innlogginger. Jeg har samme problemet. Både på SC2 og WoW. Har ikke prøvd forumet enda. Om du hadde lest på login screenen til wow, så står det at det er kluss med login serverene atm Er nok bare å vente.
Swafty Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Skrevet 10. juli 2010 Åja, la ikke merke til det men tar de betalt selvom loginen er nede da?
Ajaco Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Det vet jeg ikke. Men jeg tror vel at alle får et par gratis dager nå på grunn av lange maintenancer, samt mye kluss.
Swafty Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Skrevet 10. juli 2010 Det vet jeg ikke. Men jeg tror vel at alle får et par gratis dager nå på grunn av lange maintenancer, samt mye kluss. Burde iallefall det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå