Gå til innhold

ps3 slim 250 GB VS ps3 slim 125 GB

ps3 slim 250 GB VS ps3 slim 125 GB  

10 stemmer

1. 1. ps3 slim 250 GB VS ps3 slim 125 GB?

• ps3 slim 250 GB
    • ps3 slim 125 GB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som dere sikkert ser så lurer jeg på om det er noen vits å kjøpe seg 250 GB hardisk på ps3 eller om det bare er overflødig? er ikke en expert på dette, selv om jeg ikke tror det er noen vits med 250 GB med lagring på en ps3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på om du kommer til å laste ned drøssvis av demoer og videoer etc...

Men du trenger ikke 250gb bare for å spille cd spill nei

Skrevet

I mine øyne var prisenforskjellen så minimal at det virka direkte ulogisk å kjøpe 120gb utgaven. Du trenger det kanskje ikke, men om du en dag skulle gjøre det kommer du til å angre.... Eller no.

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Å? Derfor min ps3 slim ikke lager så mye lyd som alle skal ha det til...

Jaja... er nå bare bra for min del :p

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Jeg er vel det.

Leste litt om dette med lyden tidligere i dag og tenkte hmm?

Jeg hadde vel spilt Uncharted 2 i ca 1 time så skrudde jeg alt som laga lyd av og PS3'en var ganske stille.

Skrevet

Heldig:) masse youtube video om problemet og flere på diverse forumer som klager over støy. lest om en svenske som er på sin 6 maskin før han fikk en stille en. så pga det er jeg ikke ikekr på om jeg skal gidde å sende min på service da sjangsen er stor å få en lik en igjen:P

sies viftene er billigdeler på 120 gb og bedre på 250 gb. er ganske merklig sak egentlig. jeg hører min nye ps3 i bakgrunnen på filmer i stille scener

Skrevet

bestilte med 250 GB, men komplett er treg med å få den på lager..... skulle vært på lager fra lørdag :S

Får bare krysse fingrene på at det går fort :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...