Gå til innhold

Første Smarttelefon Wave eller Legend?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Min gamle SE telefon konket i dag, så må skaffe meg noe nytt å snakke i. Som tittelen tilsier, så har jeg ikke hatt en smarttelefon før. Men er fristet av Samsung Wave og HTC Legend.

 

Er skikkelig usikker på hvilken av disse jeg skal velge. Ser Legend har fått litt pes for batteritiden sin, men Wave på sin side har litt pes for menyer og apps?

Må jo innrømme at jeg er lite fristet til å måtte lade telefonen hver eneste dag også. Regner ikke med at jeg kommer til å kjøre et hav av apps i bakgrunnen heller da.

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Min gamle SE telefon konket i dag, så må skaffe meg noe nytt å snakke i. Som tittelen tilsier, så har jeg ikke hatt en smarttelefon før. Men er fristet av Samsung Wave og HTC Legend.

 

Er skikkelig usikker på hvilken av disse jeg skal velge. Ser Legend har fått litt pes for batteritiden sin, men Wave på sin side har litt pes for menyer og apps?

Må jo innrømme at jeg er lite fristet til å måtte lade telefonen hver eneste dag også. Regner ikke med at jeg kommer til å kjøre et hav av apps i bakgrunnen heller da.

 

Takker for alle svar

 

 

 

Javell ja, endelig kvitt tastemobilen :p

Var akkurat i samme situasjon, hadde Nokia 6120 Classic :w00t:

Den gikk konk, og jeg startet å lete.

Endte opp med samsung Wave og er til de grader fornøyd.

Kameraet er det beste jeg har hatt(mobilene jeg har hatt før forklarer hvorfor). Menyene er enkle å forstå, veldig intuitivt.

JEg var veldig fristet av Legend, især på grunn av utseende. Men kameraet trakk veldig ned for min del.

Dessuten synes jeg at Wave er på høyde med Legend når det gjeldet utseende.

Valget er likevel ditt, jeg ville bare dele mine egne erfaringer. Det viktigste er å finne ditt bruksområde. Tar du mye bilder med kameraet? Hypp på apps? kontorbruk osv.

JEg vet enkelte kommer til å nevne at Wave kjører Bada, som til nå ligger bak android når det gjeldet applikasjoner.

 

Jeg må si at Bada har overrasket meg positivt. Det er enkelt, men samtidig litt Iphone preg over det hele(hvem har sagt det er dårligt?)Jeg vil uansett anbefale deg å prøve skjermen på Wave.

Enten skyldes det at min fortid ligger hos Nokia, eller så er skjermen på mobilen "Pure magnifique".

 

 

Det var alt jeg hadde å dele :D lykke te md valget som blir stadig viktigere med tiden ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...