Injderni_Lam Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hei Jeg lurer på hvorfår det er aldersgranse 18år på MW2 ???
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det har 18års aldersgrense ja. Å grunnen til det er voldelige scener i spillet, som f.eks en terroraksjon på en flyplass. Filmen kan dere se her, men jeg advarer dere om at den inneholder sterke scener og burde ikke sees av personer under 18år. Endret 7. juli 2010 av Slettet+981287349
Boris Yeltsin Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du kan skru på funksjon som gjør spillet "mindre" voldelig. De hopper feks over flyplass-scenen.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du kan skru på funksjon som gjør spillet "mindre" voldelig. De hopper feks over flyplass-scenen. Men det har også andre scener som er ganske sterke.
Pop-fiske Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Med ein gang det blir vold, blod, skyting, dreping, terrorisme osv.. Så blir aldersgrensa satt til min. 16 år
Injderni_Lam Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Med ein gang det blir vold, blod, skyting, dreping, terrorisme osv.. Så blir aldersgrensa satt til min. 16 år hehe
Hoikka Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Overasker ikke akkurat at det er 18 år, når man tenker på at Tony Hawk(skate spillet) er 16 år. Og der kommer det bare litt blod når du tryner-
Pop-fiske Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Overasker ikke akkurat at det er 18 år, når man tenker på at Tony Hawk(skate spillet) er 16 år. Og der kommer det bare litt blod når du tryner- Der må du tenke på ein anna ting, f.eks på i skateserien Skate, der er det masse hopp, stunts osv.. Det gjer at folk vil gjer det samme. Avhengigheit eller kva me skal kalle det Så finner dei på å gjer det, og dør. Så der er det ein grunn til at det er 16 år.
Injderni_Lam Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Overasker ikke akkurat at det er 18 år, når man tenker på at Tony Hawk(skate spillet) er 16 år. Og der kommer det bare litt blod når du tryner- Der må du tenke på ein anna ting, f.eks på i skateserien Skate, der er det masse hopp, stunts osv.. Det gjer at folk vil gjer det samme. Avhengigheit eller kva me skal kalle det Så finner dei på å gjer det, og dør. Så der er det ein grunn til at det er 16 år. Der sier du noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå