Gå til innhold

APB (All points bulletin) hvordan få mer "game time"?


Anbefalte innlegg

hei jeg har nettop kjøpt meg APB til pc'en

så fant jeg ut når jeg logget meg inn på min bruker

på APB siden at det står "game time" 50 hours 0 minutes

 

betyr det at jeg må kjøpe mer game time med penger når

jeg har spilt 50 timer og eventuelt hvor mye vil dette koste

 

Emnetittel endra av moderator. Emnetittelen skal beskrive kva tråden handlar om. Ein god emnetittel gjer det og lettare å få hjelp.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var med i betaen, og noen jeg kjenner var også. De første 30minuttene skjønte jeg ikke en dritt, men så fant jeg ut at jeg måtte kjøre rundt til steder som en gal, for å gjøre diverse ting (var slem). Det var ikke gøy, og bilkjøring var ELENDIG.

 

Men, hvordan er det nå? Har sett flere videoer og ser bra ut, men og man må betale for å spille, og ikke bare for å kjøpe.. så glem det. Jeg skal ikke bli noen WoW addict (dette er riktignok APB, men samme prinsipp).

Lenke til kommentar

Var med i betaen og tror jeg ikke kommer til å kjøpe det før jeg leser at det er drastisk forbedret. Hoveddelene av spillet; kjøring, gåing, skyting var ikke så bra det burde være, og var en demper på hele spillopplevelsen. Konseptet var artig, men når det å spille spillet blir et problem pga fucka kontrollere og bugs, samt at det nesten ikke er en dritt å gjøre.. vel.. neh. not buying it.

Lenke til kommentar

dette kan vel kalles en flopp? husker ikke hvor lenge servera holdt på Auto Assault, Tabula Rasa og Hellgate, men tror Hellgate holdt den korteste tida og jeg tror ikke dette varer så lenge som det^^

 

men dette er bare hvis dem ikke gjør noe drastiskt med... hmm kan vi si ALT utenom grafikken. syns grafikken er helt grei, det er tross alt et mmo og jeg klarer meg fint med Deus Ex IW grafikk ;)

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...