Gå til innhold

Lære svakstrømelektronikk?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har et enkelt, kanskje dumt spørsmål, men er det noen her som vet om noen gode bøker, nettsider e.l om elektronikk? Har sett litt rundt på nettet selv, men hvis noen her vet om noe bra så er jo det fint. Jeg vet ikke hvor mye det har å si, men jeg tenker litt i retning lyd og forsterkere.

 

Eller prøver jeg å lese koblinssjemaer på nettet får å se om jeg kan finne ut av hva som faktisk skjer, men jeg tror det kan være greit med noe annet i tilleg.

 

Jeg kan det enkle, litt om forskellige komponenter, vanlige matematiske lover o.s.v men ikke nok til å skjønne hva som skal settes sammen for å gjøre en gitt oppgave.

 

Er det mye vansklig matte så trenger jeg helst noe på det og. Begynne i 10. klasse til høsten, så jeg kan ikke all verden.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et sett som pappa hadde da han var liten, går ut på å sette sammen diverse kretser f. eks FM/AM mottakere, små lydforsterkere o.s.v.

 

Ellers så allaboutcircuts.com fin ut. Skal definitivt lese litt der.

 

Skal se litt på det bladet og, men spørs om jeg får til noe abonomang på det.

Takk for alle svar :)

Endret av Rockie
Lenke til kommentar

Har et sett som pappa hadde da han var liten, går ut på å sette sammen diverse kretser f. eks FM/AM mottakere, små lydforsterkere o.s.v.

 

Ellers så allaboutcircuts.com fin ut. Skal definitivt lese litt der.

 

Skal se litt på det bladet og, men spørs om jeg får til noe abonomang på det.

Takk for alle svar :)

 

Jeg kan jo litt om svaktrøm som hvis det er noe du sitter fast på så kan jeg hjelpe deg via pm hvis du har lyst.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo litt om svaktrøm som hvis det er noe du sitter fast på så kan jeg hjelpe deg via pm hvis du har lyst.

Jeg er heller for at han spør i forumet så vi alle kan hjelpe, det vil også føre til en større kunnskapsbase i forumet.

 

Bare mine to hundredeler av en dollar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...