Gå til innhold

Festtråden - Generell diskusjon


Gjest Slettet+alsdf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+alsdf

Tråd man kan bruke om man trenger råd eller tips til hvordan forbedre sine festvaner.

 

Kan starte med en problemstilling jeg ofte har:

 

Enten drikker jeg meg så full at jeg ikke har det gøy, eller så drikker jeg så lite at jeg ikke har det gøy(er kanskje ikke så svart og hvitt da, men dere forstår). Noen som har samme problem og evt. har tips til hvordan gjøre noe med dette?

Endret av Slettet+alsdf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Synes ofte at øl er best, da gjerne Heineken eller Kronenbourg om jeg virkelig vil bruke penger.

Når jeg er i humør for litt mer party er det gjerne vodka jeg går for, gjerne Smirnoff eller Vikingfjord.

Lenke til kommentar

Øl ja :) Bare ikke den forferdelige Tuborg! blæ! Klart det går jo ned, men da må jeg ha tatt en del sprit og andre ting først :p

Personlige favoritten er Heineken, men er ganske dyrt :(

 

Prøvde Kalinka 37,5% vodka for en stund siden, faens spylervæske. Smakte så jævlig sprit av Battery+sprite blandinga mi nesten uansett hvor lite sprit jeg brukte:P

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Okei, kan begynne litt prat da :)

Hva pleier folket å drekke på fest?

 

Tja. Varierer veldig.

 

Øl (Kronenbourg, Grolsch, Heineken, Carlsberg, Paulaner og Corona er det det går mest av)

Captain Morgan Spiced Gold. Bland med cola, og du har den beste drinken som er å få tak i.

Champagne (Lanson, Moët og Mumm er vel det det går mest av)

Annen vin (Stort sett til mat, men av og til et glass eller tre på fest også)

 

Drikker veldig sjelden vodka. Er for mye ork å lage drinker som smaker godt. Tequila har jeg dårlig erfaring med, og det smaker også helvete. Det hender jeg treffer på en Jaeger eller to, da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...