OC-Freak Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 veldig off-topic, men er dere fornøyde med deres 5820TG ? Vil dere anbefale den om jeg skulle kjøpe den? Støyer den ved kontorarbeid? Hvor lenge holder batteriet da ? Bortsett fra de feilene jeg har nevnt i denne tråden her, så må jeg si at jeg er fornøyd med den, spesielt når man tar prisen i betraktning. Det er ganske sjeldent den støyer. Og for meg holder batteriet mer enn lenge nok (uten at jeg har noen eksakt tid). Høyreklikk på den hvite bakgrunnen og velg "Show disabled devices". Har allerede prøvd det, men HDMI alternativet kommer fortsatt ikke fram. Men takk uansett. Noen som vet hva annet som kan være feil? Prøv å installere siste driverversjon fra realtek. Dette har fikset problemet for andre ihvertfall. Regner med du er klar over at HDMI kun virker når du bruker ATI skjermkortet, ikke når du bruker intel skjermkortet. http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
peas2 Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 veldig off-topic, men er dere fornøyde med deres 5820TG ? Vil dere anbefale den om jeg skulle kjøpe den? Støyer den ved kontorarbeid? Hvor lenge holder batteriet da ? Bortsett fra de feilene jeg har nevnt i denne tråden her, så må jeg si at jeg er fornøyd med den, spesielt når man tar prisen i betraktning. Det er ganske sjeldent den støyer. Og for meg holder batteriet mer enn lenge nok (uten at jeg har noen eksakt tid). Høyreklikk på den hvite bakgrunnen og velg "Show disabled devices". Har allerede prøvd det, men HDMI alternativet kommer fortsatt ikke fram. Men takk uansett. Noen som vet hva annet som kan være feil? Prøv å installere siste driverversjon fra realtek. Dette har fikset problemet for andre ihvertfall. Regner med du er klar over at HDMI kun virker når du bruker ATI skjermkortet, ikke når du bruker intel skjermkortet. http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false Jeg har prøvd det også, men får meldingen: "Ingen Driver ble støttet av denne driverpakken."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå