tho_kva2 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Jeg er hunter og vil lage en macro for å sette en ekstra ting på min arcane shot Slik har jeg den nå: #showtooltip Arcane Shot /cast Rapid Fire /cast Arcane Shot Dette funker bra, men når jeg legger til enda en som: /cast Silence Shot så funker det dårlig er dette fordi arcane "trigger global countdown"? Uansett hvordan setter jeg den opp? Takk for hjelp! - tho_kva2
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 (endret) #showtooltip arcane shot #show arcane shot /cast [target=pettarget,exists] kill command /cast arcane shot /cast Silencing Shot Sett heller Rapid Fire for seg selv. EDIT: Eventuelt prøv å legg til /cast Rapid Fire i bunnen der. Ser ikke grunnen til at det ikke skal funke. Endret 1. juli 2010 av bjorshol
tho_kva2 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 hmmm det funka Men hvorfor funka ikke min.. jeg copy pasta den jeg brukte.. uansett takk Denne: /cast [target=pettarget,exists] kill command Det er bare at pet skal fortsette å angripe sitt target?
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Den caster Kill Command så fort den er av cooldown samtidig som du bruker Arcane Shot.
tho_kva2 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Den caster Kill Command så fort den er av cooldown samtidig som du bruker Arcane Shot. ok nice ^^ da burde jeg kansje sette den på alle spellsa mine?
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Jeg bruker den på Chimera Shot og Aimed Shot. Kommer ann på hvilken spec du kjører. Men ja, du kan like greit sette den på alt du bruker.
tho_kva2 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Skal sette trinketen min inn i macro med skudd. Kan jeg da bare sette /use talisman of tundra (i mitt tilfelle) ? takk for svar - tho_kva2
Necleto Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Er du/dere marksman skal dere jo strengt tatt ikke bruke Arcane Shot da om dere har 50% ArP elns eller mer. Da får man bedre DPS av å skyte flere Steady Shots fremfor Arcane Shots. Men det er kanskje PvP dere snakker om siden Silencing Shot nevnes også. Uansett vil jeg bare legge til at "/castSequence, reset=x Arcane Shot, Silencing Shot" også vil kunne funke. Usikker på om dette er en bedre eller dårligere makro enn de dere linket, men tenkte det var verdt å nevne Endret 16. juli 2010 av Exsecror
BigJackW Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Castsequence på silencing shot er unødvendig med tanke på at den ikke er på gcd. Macroer jeg bruker på huntern: Aimed Shot #showtooltip Aimed Shot /cast !Auto Shot /cast Silencing Shot /cast [target=pettarget,exists] kill command /cast Aimed Shot Chimera Shot #showtooltip Chimera Shot /cast !Auto Shot /cast Silencing Shot /cast [target=pettarget,exists] Kill Command /cast Chimera Shot Serpent Sting #showtooltip Serpent Sting /cast !Auto Shot /cast Silencing Shot /cast [target=pettarget,exists] Kill Command /cast Serpent Sting Steady Shot #showtooltip Steady Shot /cast Silencing Shot /cast [target=pettarget,exists] Kill Command /cast Steady Shot cooldowns #showtooltip /cast Rapid Fire /cast Berserking /script UIErrorsFrame:Clear()
tho_kva2 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Det er pvp det er ment i min sammenheng, er ikke 80 enda så har ikke bra gear og ikke i nærheten av 50% Arp Steady shot er håpløst å holde på med i pvp, hehe.. Takk for macro og svar, men til spm mitt: "Skal sette trinketen min inn i macro med skudd. Kan jeg da bare sette /use talisman of tundra (i mitt tilfelle) ?" Tenkte også jeg skulle prøve survival så dual specer det, noen tips? - tho_kva2
-Léon- Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Du kan prøve /cast Talisman of Tundra Selv bruker jeg /cast Arcane Power /cast Icy Veins /cast Talisman of Resurgence På min mage.
tho_kva2 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 (endret) hmmm det funka ikke :/ satt den slik: #showtooltip black arrow /cast Talisman of Tundra /cast black arrow og motsatt Er dårlig til å se når kill shot blir tilgjengelig så kan jeg stappe den inn i macroene mine som gjør at den brukes når den blir tilgjengelig? Endret 16. juli 2010 av tho_kva2
Necleto Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Når det er en trinket, bruker man ikke /cast, men /use #showtooltip Black Arrow /use Talisman of Tundra /cast Black Arrow
tho_kva2 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Når det er en pause i en fight så bytter jeg over til aspect of the viper, men så er jeg for dårlig til å bytte tilbake til hawk. Prøvde å putte inn /cast på den men da blir den jo bare tatt av og på hehe.. Er det mulig å gjøre slik at den kun castes hvis den ikke er aktiv?
Necleto Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 /cast [stance:Aspect of The Hawk] Aspect of The Viper, stance:Aspect of The Viper] Aspect of The Hawk Usikker på om dette funker, men dette er strengt tatt noe du bør klare uten makro..
tho_kva2 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Skrevet 19. juli 2010 haha jeg vet det, blir bare så hektisk når en rogue plutselig dukker opp fra intet Skal teste den takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå