Gå til innhold

Crimars treningslogg


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg skal i slutten av august starte med et årsprosjekt og trenger en god stund til å forbrede meg. Det har seg sånn at når jeg var liten var jeg litt smålubben og i 16års alderen tok jeg et realt nakkegrep på meg selv og startet og trene med en god venn. Jeg oppnådde gode resultater etter 2 års trening og hadde faktisk en real six-pack.

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=132064

Dette var faktiskt meg.

 

 

Nå som jeg snart er 21 år og samboer har jeg lagt på meg endel kilo. Veier nå 95 kilo. Ja det høres mye ut, men jeg er 185cm og har endel muskler.

 

Målet mitt er til sommeren 2011 veie mellom 80-87kg med så lite fettporsent som mulig/sunt.

 

Jeg har en bekjent som er tidligere bodybuilder og jeg har følgt hans program nå en stund. Det er litt spesielt:

 

Man tar en øvelse for hver kroppsdel og poenget er å tilsammen klare 15 reps. feks 1 set 7, 2 set 5, 3 set 3.

Jeg tar en slik øvelse per kroppsdel. Jeg trener bare overkropp og rygg, da jeg har kneproblemer.

 

Dette programmet har fungert knallbra! for meg. Maxet 85kg i benk i februar, tok 100kg nå i juni.

 

Jeg lager denne tråden for feedback og støtte, noe jeg håper å få, for jeg må miste fett på kroppen, noe som ikke er enkelt. Planen er å trene hardt frem til jul og starte meg lett jogging/fitnesswalking til sommeren.

 

Jeg skal starte for fullt i midten av august etter ferie og noen siste utskjeielser :p

 

Jeg vil poste et fremgangsbilde i slutten av hver måned.

 

 

Her er noen bilder av meg idag:

 

 

 

 

 

Hva tror dere? Er det noen som har troa på meg?

 

 

Og til trådens første spørsmål? Finnes det en protein shake med god smar? Har teste mange, men finner ingen. Har nå prøvde en whey shake uten smak, men den smaker gammel melk.

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har troen på deg. Og du må vite, at det eneste DU har er TROEN på DEG selv. Mister du den, så er et farvel og hade til deg.

http://stronglifts.com/the-crabs/

 

Jeg vet ikke hvilke kneeproblemer eller hvordan det er, men du må kvitte deg med det og begynne å trene underkroppen. Boken Bulletproof Knees av Mike Robertson er kanskje noe du burde vurdere. Har ikke lest den, men har noen bekjenter som anbefalte den.

 

Jeg vet ikke hvordan det kroppsbygger programmet er satt opp, men vil nok si at et 5x5 program er bedre uansett.

 

Lykke til!

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Takk skal du ha :)

 

Jeg pleier å svømme, sykle til jobb for å kompensere for lite styrke trening. Trener underkroppen, men ikke like hardt og tøft. Veier trossalt 95 kilo nå, så det meste jeg gjør trener jo bena :p

 

Liker treningsmetoden min nå, som bare består av basemusklatur. Skifter muligens litt senere, men nå holder jeg meg til denne.

Lenke til kommentar

Jupp. Hovedmålet mitt til høsten er å få 5 måltider om dagen. Bli flink til å spise forkost, lunsj osv for å få en god forbrenning.

 

Vi har nå stoppet med godsaker. Litt is i helga og skal starte med sunn middag man-fre, og "god mat" på lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg begynt :)

 

Treningsopplegget mitt ser slik ut.

 

Mandag: Styrketrening

Ondag: Styrketrening

Torsdag: Joggetur

Fredag: styrketrening

Søndag: Kardiotrening.

 

Er heldig og har løpebane 800m fra der jeg bor. Dette er ikke en kamp mot vekta, men en kamp mot fettet. Liker å ha muskler.

 

Noen som kan gi meg tips om et proteinpulver som smaker godt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...