Gå til innhold

Nvidias 3D-funksjon er offisiell


Anbefalte innlegg

Anamorfisk (rød/grønn) og "normal" 3D av typen man ser på kino i dag eller hos nVidia kan ikke sammenlignes, det er helt forskjellige opplevelser. Selv kan jeg ikke se noe som helst med de gamle fargebrillene i det hele tatt uten å få vondt i hodet.

 

Artikkelen spør om hva jeg tror om 3D; Jeg har spilt i 3D siden sommeren 2002 (nVidia VR100), og synes at det er like avgjørende for en god spillopplevelse som surround vs. stereo. Fikk min første 120Hz LCD forrige dagen, og synes helt klart att det er ett langt steg opp fra CRT. Mitt GTX470, hjulpet på vei av en aldrende i7-920, har ingen problemer med å pumpe ut Bad Company 2 i både 3D og FullHD med alt på maks, selv om det høres ut som en hårføner av den grovkalibrede typen. Er egentlig bare å skru opp lyden, så er ikke det ett problem heller.

 

Har VELDIG lyst på 3D Surround, men selv om jeg skulle ha funnet pengene til det hadde jeg ikke hatt plass, én 24" er alt jeg har plass til det jeg bor nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste spill-skjermer med 120HZ baserer seg vel fortsatt på TN-paneler? Isåfall ville det jo være noe meningsløst å ha tre av dem, da synsvinkelen for de to på siden ville gjøre kontrasten og fargene dårlige. Muligens.

 

Jeg ville heller gått for tre skjermer med IPS-panel. Riktignok har de noe dårligere responstid enn de typiske spill-skjermene med TN-panel. Men er sjeldent noe stort problem. Det fine er jo at fargegjengivelsen og kontrastene blir en god del bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...