Gå til innhold

Nytt, raskt digitalkamera til reise og vanlig bruk


Anbefalte innlegg

Skal meget mulig ut å reise en del i høst og neste vår, og føler da at jeg trenger et kamera og forevige turene med. Er naturligvis interessert i å bruke kameraet 'i vanlig bruk' etter turene også.

 

Jeg har veldig lite peiling på kameraer, så ber derfor pent om veiledning og tips her.

Men jeg kan vel si såpass at jeg syns det er viktig med god respons (lav utløserforsinkelse), byggekvalitet(knapper og chassis) og naturligvis bildekvalitet.

 

Jeg har lagt merke til at det nå finnes GPS på visse modeller. Jeg ser ingen vits med GPS på et kamera, så så det er overhode ikke et krav.

 

Om det er noe viktig dere mener jeg ikke har fått med meg som jeg absolutt burde kikke etter er det bare å lufte det.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som et godt utstyrt kamera, men lurer på om det er litt i dyreste laget for min del. Syns i tillegg det ser klumpete ut, har hørt at linsen ikke kan kjøres helt inn slik at det blir flatt foran også(?).

 

Ser sjelden at de kommenterer utløserforsinkelsen, jeg syns da det er ganske viktig.

Lenke til kommentar

Sjekket ut den testen der og må si Casio Exilim EX-FH100 virker veldig interessant. Ser ut som hurtighet er satt i fokus, og det kom i tillegg veldig godt ut på bildekvalitet.

 

Ser det er en erfaring på det på produktguiden og det eneste vedkommende har å trekke i er at det kanskje er litt stort.

 

Er det noen andre som har tatt i eller brukt dette kameraet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...