Gå til innhold

htc hero 2.1 er her!


Anbefalte innlegg

Fikk android 2.1 til min hero idag:D

 

Jeg tok en manuell oppdaterings sjekk. settings>>nederst>>system updates eller noe sånt>> check now.

 

mistet ingen apps mn mistet kontakter jeg ikke hadde lagret på sim kortet. mistet helr ingen meldinger.

Endret av smurf92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan muligens laste ned en app for det, men om du syncer mot exhange eller google, så vil du jo ikke ha bruk for og ha kontaktene lagret på SIM kortet.

 

Ellers var 2.1 oppdateringen fin, men skulle gjerne sett mulighet for og slette programmer som en ikke ønsker og bruke... (som følger med, eks stocks).

 

HTC har også fjernet muligheten for og bruke standard android interface, nå må en bruke Sense...

Lenke til kommentar

Jeg liker det jeg ser :-)

 

Siden jeg er et vanedyr har jeg satt alt tilbake til slik jeg hadde det før oppgraderingen :-)

 

Liker Sense bedre enn Android std.

 

Tar den sabla lang tid å starte etter oppdateringen`? Min har stått i 10 minutt eller noe sånt med HTC bildet.

 

Det tok lang tid på min også. Har ikke reboota etter installasjonen, så vet ikke om dette er typisk.

Lenke til kommentar

Kan muligens laste ned en app for det, men om du syncer mot exhange eller google, så vil du jo ikke ha bruk for og ha kontaktene lagret på SIM kortet.

 

Ellers var 2.1 oppdateringen fin, men skulle gjerne sett mulighet for og slette programmer som en ikke ønsker og bruke... (som følger med, eks stocks).

 

HTC har også fjernet muligheten for og bruke standard android interface, nå må en bruke Sense...

 

Du kan bruke mange andre "home replacements" istedetfor HTC Sense... ADW.Launcher, LauncherPro, Home++ etc.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Har lastet ned oppdateringen, og telefonen prøver å installere den, rebooter og later som den installerer. Booter så opp med 1.5 - flere som har opplevd dette? Tips?

 

Host host, husk å ha nok plass på telefonen... :p

 

Hvor stor plass trenger den?

 

Nedlastinga er ca 80MB.

Lenke til kommentar

Jeg liker den mye endel bedre, men opplever at den er tregere nå enn før med noen ting. Spesielt det å gå innpå en person. Den bruker lenger tid enn før, og klokken vil ikke stille seg etter norsk tid automatisk. Må gjøre det manuelt. Noen som opplever det samme?

 

Har ikke fått testet så mye mer, men dette ser bra ut :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...