Gå til innhold

LG HB954PB Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som pirret min interesse med dette anlegget, var at det hadde innganger både for HDMI, optisk og coax (dekoderen min benytter seg av sistnevnte). Prisen var jo selvfølgelig også hyggelig. Det som gjorde at jeg ikke kjøpte det, var den fysiske størrelsen. Hovedenheten er et par cm for dyp for TV-møbelet jeg skal kjøpe. I ettertid fant jeg ut at jeg kunne ha trikset det til likevel, så det var litt ergerlig. Mer ergerlig var det at jeg holdte meg til komplett.no da jeg skulle finne alternativer, så da endte jeg opp med å kjøpe anlegg + TV til ca kr 19.500 når jeg kunne ha kjøpt akkurat samme anlegg og TV hos Datakjeden for ca kr 17.550. Blah.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Svarte Zemeckis på PM =)

 

I likhet med han hørte jeg de bakre høyttalerene lite i begynnelsen og var litt bekymret. Det var mitt første system. De bakre høyttalerene forsvinner litt i lydbildet siden det er de fremste høytallerene man alltid vil høre tydeligst. Erfarte også at på forskjellige filmer kunne man høre mer av de bakre høyttalerene enn andre. Så det er nok helt normalt at det ikke er merkbar lyd i de bakerste høyttalerene til alle tider.

 

Det å stille opp distansen til de bakre høyttalerene i innstillingene til systemet vil ikke øke lyden merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...