Gå til innhold

HD 5970, 1920x1080 resolution og AoC textures


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte nylig en ny PC og har nå fått lastet ned og installert AoC igjen med installeren fra Account-siden. Noe som slo meg når jeg fyrte det opp, var at det virket som at spillet rett og slett var stygt i forhold til det jeg hadde på 1680x1050 med to stk. HD 3870 X2 i CrossFireX. Textures (spesielt da på figurene/klær) var virkelig washed out, og dette syntes jeg ikke ga noen mening. Kjørte det i DX10, alle sliders var dratt over til høyre (alt på max) unntatt Shared Video Memory som var på 0 (forsøkte tulle litt med denne også). Jeg forstår ikke hvorfor spillet plutselig ser så mye dårligere ut med nyere hardware enn det gjorde på den gamle maskinen. Forsøkte laste ned High Quality Textures i launcher, samt alle areas, Stereo sound - første gang lastet den ned en god del GB (tror det var rundt 3GB), neste gang jeg velger dette laster den ned noen få KB.

 

Noen tips til hvorfor dette skjer? Er så lenge siden jeg trikset med alle de tingene man kan gjøre med engine til AoC at jeg sitter litt blank. Husker det var en fil man kunne slette i install folder, men husker ikke navnet på denne.

 

Takker på forhånd for evt. hjelp som kan komme her!

 

 

Mvh.,

Neil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...