lamahamahr Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Jeg leter etter ett spill som er som age of conan i måten man spiller på... en jord.. ikke univers.. eller kan godt være et univers der ute også.. men jeg må få lande på en jord. Jeg hater dette med skip og space... men elsker at alt er på en server.. og det ikke er flere instancer og annet søppel! En diger virtuell verden på en måte. Men mer som age of conan Finnes det?
Balleflass Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 (endret) greit at du ikke liker spaceship sci-fi, men du bør spesifisere deg litt mer. liker du scifi, fantasy, modern, historical? liker du bilspill mmo, fpsmmo, rpgmmo? du må nevne endel mer som du liker/ikke liker. ellers å har jeg over 100 mmoer å nevne^^ Perpetuum Online http://www.perpetuum-online.com/ veldig likt Eve Online bare at det er på jorden med roboter istedet. Endret 25. juni 2010 av Timmeyh
lamahamahr Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 Ok... super viktig at det er 1 server. Ingen instancer el. jeg hater det.. fordrar det ikke. Ingen servere. Det er 1 server! Det er det viktiste... og det er ikke eve online
Balleflass Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 hmm. hvordan er Darkfall og Mortal Online på det a? dem er vel ikke instanca og tror det bare er 1 Eu server og 1 US server
lamahamahr Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 la meg gjette, er du etter gratis spill? da gjettet du feil
DaddyYankee Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 la meg gjette, er du etter gratis spill? da gjettet du feil hmm, men hvorfor ikke age of conan? er du lei av den?
Balleflass Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 age of conan er fordelt på flere servere. han vil ha et MMO som bare hare 1 server som ikke er fartøys dominert. og da blir Eve online utelukket. men sjekk ut Darkfall, Mortal Online og Perpetuum Online.
lamahamahr Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Skrevet 25. juni 2010 jeg vil ha mest mulig virtuell verden. ikke sånn tull med instance og servere. en server, en dynge spillere! men elsker aoc atmosfæren. hater eve sin... Perpetuum Online og Darkfall Online ser bra ut! skal sjekke de ut! takk
vikingkylling Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Mener du en server eller en åpen verden? WoW, LotRO og så videre har bare en stor, åpen verden (med enkelte små unntak), men de har en rekke servere.
Yakamaru Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 "En server, en server, en server. Ingen instances heller" var alt jeg klarte å plukke opp av trådlagerens setninger. Har spilt Darkfall litt selv. Falt ikke helt i smak for min del. Men liker du å ikke ha instances, men ha en gigantisk server, er Darkfall kanskje spillet for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå