Gå til innhold

Hvordan spise kiwifrukt?

83 stemmer

1. 1. Hvordan spiser du en kiwi?

• Deler den i to og spiser med skje
    • Spiser den som den er med skall/pels
    • Spiser ikke kiwi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, her var det mye rare påfunn...

OT: Jeg deler den i to og spiser med skje, skjønner ikke hvordan det er mulig å spise en kiwi med "pelsen" på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg hørte om det her reagerte jeg også med vantro, men etter at jeg prøvde å spise kiwi med skallet på er det ingen vei tilbake. Mye lettere, nå går det gjerne en kurv i uken ;)

Man merker heller ikke at den er hårete, eneste forskjellen man merker fra f.eks. epleskall er at det er litt hardere....

/Espen

Skrevet

Er ett par ganger jeg har fått skallet i kjeften og da syns jeg det smaker beskt, men som alltid tar nå nysgjerrigheten overhånd slik at jeg må prøve en med skall...

Takk for deeeet

Skrevet

Er ett par ganger jeg har fått skallet i kjeften og da syns jeg det smaker beskt, men som alltid tar nå nysgjerrigheten overhånd slik at jeg må prøve en med skall...

Takk for deeeet

Jeg krever rapport!

Skrevet

Kiwi kan fint spises med skall, men da må den vaskes og skrubbes før den entrer min munn. Ellers er fasiten min: skjær av alt skallet, del den i 2 og nyt.

Skrevet

Kiwi kan fint spises med skall, men da må den vaskes og skrubbes før den entrer min munn. Ellers er fasiten min: skjær av alt skallet, del den i 2 og nyt.

Denne måten er aldeles ikke verst.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg deler den som regel i 2 og spiser med skje. Eller så deler jeg den i 2 og glefser den i meg utenn skje. Det beste er hvis jeg tar meg tid til og renske den og kutte opp i i biter (helst i forbindelse med fruktsalat) fordi det er den eneste måten å spise den på uten søl.

Skrevet

Jeg deler den som regel i 2 og spiser med skje. Eller så deler jeg den i 2 og glefser den i meg utenn skje. Det beste er hvis jeg tar meg tid til og renske den og kutte opp i i biter (helst i forbindelse med fruktsalat) fordi det er den eneste måten å spise den på uten søl.

Er ikke det veldig tidskrevende da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...