Gå til innhold

Nattmat/Datamat


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det spørs..

Eg står opp kvar dag klokka mellom 06.00-06.30 for å kjøre til jobb.Så da er det ikkje ein fordel å sitte så lenge oppe..Greit å være noko lunne oppegåande på jobb.Dessuten sitter eg omlag 8timar forran pcén på jobb..

 

Og eg drikker ikkje alkohol da eg skal kjøre tidlig neste morran..

Men,sånn i helgene..Kan eg slappe av med ein gradiosa eller ein anna pizza..Variasjon.. :wink:

Og ein kald Hansa.(ikkje reklame..Vil heller ikkje oppfordre unger under 18 til å drikke alkohol..Sølv er eg 20 :wink: )

Lenke til kommentar

grandis'en er IMHO litt oppskrytt. Det er ikke favoritten min ivertfall, er mye bedre å få en deilig pizza levert på døra av ei fin dame fra Peppe's Pizza :grin: Litt kjipt at prisen på pizza her i norge er så svinhøy :sad:

 

grandis er en grei frosenpizza, men disse bake-up sakene har jeg også sansen for. Liker dem bedre enn grandiosa som er for kjip i lengden. Ellers kan man egentlig gi meg all mulig mat bare det går under begrepet junk-food :smile:

 

Av drikke er det Coca og Ice Cola som gjelder. Har ikke noen kultur for å drikke øl forann PC-en, men skal det være noe så må det være Tuborg eller CB.

Lenke til kommentar

du har helt rett Anders.. en pizza fra dolly eller peppes servert på døra er tingen.. men når den koster 200 spenn har ikke en fattig student råd til det..

 

bake up pizza er ok.. men synes grandis er best, passe porsjon og smak..

 

cola er søt klisjete greier, bedre å drikke rent vann.. eller feire med en tuborg i ny og ne..

Lenke til kommentar

Spiser brødskiver, jeg... (Har ikke så mye annet tilgjengelig. Kjip mamma. Drikker for det meste Husets Orange...)

 

"Han var, og hadde alltid vært, en freak... Han spiste brødskivene nyskåret, med syltetøy på..."

 

Fikk forresten et Soyo K7V DragonPlus, et Aopen H600A og en Hyundai ImageQuest F910 i posten i dag... Meget koselig...

Lenke til kommentar

Quote:


SirHartge skrev (2002-01-31 15:19):

vår ruller er digg.. best i stek ovnen, nam nam..


 

No probleme. Bor på hybel og har ikke plas till stekeovn på kjøkkenet mitt. Har skaffa meg micro med grill og crisp funksjon. Kombinert med micro er vårrullene ferdig på under 5 min :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...