Gå til innhold

Kjøpe støyreduksjon uten headset?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet ikke helt om dette er rette plassen å poste, men jeg har lenge lett etter aktiv støyreduksjon uten selve headsettet. Litt liknende senneheiser sitt PX-300 (http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_travel-line-pxc-300?Open&path=private_headphones_travel-line), men altså kune med støyreduksjonsmodulen.

 

Jeg har et ganske high end headset fra før av, og ønsker å benytte meg av dette. Har lett en del i ulike butikker, men har desverre ikke funnet noe enda :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sånn jeg forstår det er h*n ute etter et mellomledd mellom lydkilden og øreproppene som kan fjerne unødvendig støy fra omverden, og dermed gjøre at man hører musikken bedre.

 

Skulle gjerne likt å hat noe lignende selv...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg har eid en god del headset med aktiv støyreduksjon i årenes løp, og alle har vært av typen der mikrofonene sitter sammen med elementene i øreklokkene / proppene. Jeg tror dette er den eneste måten man kan få dette konseptet til å virke på en tilfredsstillende måte. Skulle det finnes en enhet man kunne koble et hvilket som helst headset til, så måtte jo mikrofonene sitte i selve enheten, med alle de ulempene det måtte medføre.

 

Radlekatt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Var på ferie en tur.

Hvis det kun er batteriet som sitter i "staven" på px-300 så hat jeg desverre tatt feil og drømt meg litt bort :ermm: . Hadde lyst på en støyreduksjons-enhet som jeg kunne sette imellom spiller og headset ja.

 

Takk for forslaget om formstøpte propper Jann - Ove, det ser absolutt ut som et bra alternativ. Vet du hvor mye de kan komme til å koste? Fant ikke pris på lenken, bare muligheten til å bestille.

Endret av Allakazam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...