pululf Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Hei, trenger litt hjelp angående kjøp av netbook. Jeg skal begynne å studere til høsten, og har tenkt å kjøpe en netbook. Jeg har drevet og sett litt på prisguide, men er fortsatt i tvil om jeg bør velge. Er det noen som kan komme med noen anbefalinger? Jeg tenker på å kjøpe denne: https://prisguiden.no/produkt/118246/detaljer
daihiep Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Kom gjerne med ønsker for hvordan din nye netbook skal være og hvor mye du vil betale. Er det egne undervisnings verktøy/programmer som må benyttes i løpet av studiet? Eller er det ment for epost, msn, dokumentbehandling, nettsurfing og viktigst liten og lav vekt?
pululf Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Skrevet 22. juni 2010 Ah, sorry. Burde ha gitt mer info. Vel, den skal brukes til smpting, slik som word, surfing, epost, etc. Vet ikke om jeg kommer til å bruke noen spesielle programmer under studietiden, muligvis diverse matteprogrammer, siden jeg skal studere fysikk. Når det kommer til pris, setter jeg taket på 3000 kroner. Størrelsen bør være på rundt 10 tomer, og vekten er det ikke så viktig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå