Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi ser alle fram til Black Ops, og gleder oss til å kunne legge fra oss katastrofale MW2.

 

Jeg vet det er mange gode ideer for spillet der ute, og håper på å høre deres!

 

Jeg vet iallefall hva jeg vil ha, men er selvsagt mye jeg ikke har tenkt på, og ikke er kreativ nok til å komme på! Det jeg kommer på i farten er:

 

One Man Army taes vekk

Commando fjernes

Noobtube som attachment, tar opp første Perk Slot.

Lightweigh bør ikke kunne kombineres med Marathon.

 

Har forresten hørt rykter om at man kun kan velge 2 perks, og den 3 blir autovalgt som ett resultat av sammensetningen av de to første. Noe jeg syns er genialt.

 

Jeg ønsker også at man kan customize sin egen soldat. Klær, hansker, sko, bukser, vester, alt mulig for min del! Så lenge det er militært. Men dette går vel inn i Custom Classes 2.0, som det ble snakket om på E3. Har også hørt at høyeste Killstreak er 15, og nuke er fjernet. Det er bra at de faktisk fjerner en game-ending killstreak. Killstreakene i MW2 framhever camping, noe treyarch skal prøve å kjempe mot. Men det største ønske er at man får ett spill der den beste, og mest taktiske vinner, og ikke fyren som står i ett hjørne og plukker alt som kommer, eller fyren som har danger-close(må fjernes) sammen med OMA, nuubtuuube, og stiller seg ett så og si urørlig sted.

 

Can't wait for Black Ops!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Att det ikke er så mange perker. Ingen PRO på perkene. Noobtuben er dårlig. Samme med kniven. Flere våpen(Mange snipere).Ikke så masse til våpene. Att me kan slå folk med våpene. Att perkene er noe som går an i virkliheten. Må bli bra MP del. Og veldig bra campaign. (mw2 sin sugte) Vilha det mer sånn som det er i cod4 :thumbup: Det er ingen killstreak untatt UAV. Dette er det jeg kommer på nå. Jeg er veldig enig med kopking

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Noobtube skal få vere attachment, sidan det høyre til våpenet. Noobtube blir jo også brukt i krig ;)

 

Killstreaks som UAV, Harrier strike/Berre bombefly kan få bli

Commando går vekk, Hardline går vekk, deathstreaks går vekk, Scrambler vekk, gamle shitvåpen som 1887 og den andre dritthagla som liknar går vekk, Akimboweapons vekk.

 

Sniper kan bli meir OP, dei er du delux UP.

Lenke til kommentar

En annen vktig ting er at rekkefølgen på våpnene må være logisk. På MW2 er jo de første siperene man får, Intervention og Barett. Det er jo de beste.

 

Noobtube MÅ fjernes, sammen med commando.

 

Kanskje litt mer fokus på at laget skal vinne og at folk ikke bare tenker på seg selv. Hvordan man skal få til det vet jeg ikke, men folk er alt for selvstendige på MW2 og tenker bare på seg selv.

Lenke til kommentar

Noobtube ødelegger første persons skytere! Noobtube blir brukt til å ta ned vegger, eller store grupper soldater. Som på 5-6 fiendtlige. Og jeg håper du aldri får det ønsket oppfylt.

What? Tenkt litt før du skriver. Du skriver her: Noobtube blir brukt til å ta ned vegger, eller store grupper soldater.

- Det er vel det enkelte gjer? Tek ned større grupper som kjem. Og kven har vel sagt at eg brukar det? Eg brukar det ja, men eg går ikkje rundt med One Man Army, Danger Close og Commando for den del.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

What? Tenkt litt før du skriver. Du skriver her: Noobtube blir brukt til å ta ned vegger, eller store grupper soldater.

- Det er vel det enkelte gjer? Tek ned større grupper som kjem. Og kven har vel sagt at eg brukar det? Eg brukar det ja, men eg går ikkje rundt med One Man Army, Danger Close og Commando for den del.

En FPS som Call of Duty serien er, handler om at den kjappeste, smarteste og beste vinner gun-fighten. Om man klarer å ta ned fienden først, men han har fått fyrt av en jævla nuubtube, så dauer jeg også. Skjønner du ikke hvor mye det ødelegger i en close-combat shooter som CoD?

Den går ikke vekk, men den bør ta opp første perk slot. Det gjorde de i CoD4, og det er ett way bedre spill enn MW2.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

En FPS som Call of Duty serien er, handler om at den kjappeste, smarteste og beste vinner gun-fighten. Om man klarer å ta ned fienden først, men han har fått fyrt av en jævla nuubtube, så dauer jeg også. Skjønner du ikke hvor mye det ødelegger i en close-combat shooter som CoD?

Den går ikke vekk, men den bør ta opp første perk slot. Det gjorde de i CoD4, og det er ett way bedre spill enn MW2.

Det eg meinte, var at eg brukar noobtube der det berre er 2 tubes, men eg setter ikkje på One Man Army osv, det var det eg meinte!

 

PS! Er faen ikkje ofte eg setter på tube. Er ein sniperdude, ingen camp, quickscope. Men no kjem vel du med at det også øydeleggjer spelet for sniper her er ikkje realistisk.. Så kva brukar du da? Du brukar vel ikkje eit jævla OP våpen eller noko i den duren! :whistle:

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Det eg meinte, var at eg brukar noobtube der det berre er 2 tubes, men eg setter ikkje på One Man Army osv, det var det eg meinte!

 

PS! Er faen ikkje ofte eg setter på tube. Er ein sniperdude, ingen camp, quickscope. Men no kjem vel du med at det også øydeleggjer spelet for sniper her er ikkje realistisk.. Så kva brukar du da? Du brukar vel ikkje eit jævla OP våpen eller noko i den duren! :whistle:

 

Hvis du hadde hørt på den største delen av communityets mening om noobtube, så bør den vekk, eller ta over første perk slot. Grunnen er at da kan den ikke utnyttes. 2 er i mine øyne greit, men den ødelegger FPS spill, og det er alltid folk som utnytter den. De bruker også tingene på en måte de ikke var ment som.

 

Nei, jeg bruker ikke noe som i mine øyne er OP. Akkurat nå spiller jeg med Scar-H med silencer. Ja, det er kraftig, men det er ett meget godt balansert våpen i mine øyne. Tar-21 er også ett herlig våpen, så lenge man klarer å behandle det riktig.

 

Quickscoping er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg kommer sjelden i en firefight mot de som gjør det. Og en unnskyldning kommer du aldri til å få :thumbup:

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Hvis dem bare ordner slik at det blir dedikerte servere som brukere setter opp forsvinner alle problemene.

 

Det er så mye cheating og dårlig oppførsel i spillet nå. Det får man vekk med dedikerte servere (ikke alt da, men det blir rimelig bra rensket vekk).

 

Folk klager på bruk av feks G18 og Tube, da kommer det servere som forbyr dette.

 

På dedikerte servere er det gjerne flinke og dedikerte admins. Det finnes selvfølgelig unntak, men de serverne holde du deg unna etterhvert. Man finner fort favorittservere.

 

MW2 er et jævla kult spill, det har bare den elendige server-løsningen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg har rydda opp i denne tråden. For det første har eg fjerna eit par unødvendige innlegg som gjaldt ein privat samtale. Dette kan dykk ta over PM. Den andre saka gjeld personangrep og persondiskusjon. Det er ikkje akseptert at dykk går til personangrep. Dette gjeld og uansett om du meiner den andre startar. Hald dykk til saka som skal diskuterast. Ver høfleg og respekter kvarandres meiningar. Fleire personangrep blir ikkje akseptert. Utestengingar og åtvaringar venter for den som ikkje respekterer retningslinjene. Eg ber dykk halde ein sakleg diskusjon frå no.

 

Eit tips er å fokusere meir på dei positive sidene ved kva dykk ønskjer, og mindre på negative sider av andres ønskjer.

 

Eventuelle tilbakemeldingar på moderering kan dykk ta på PM til meg.

Lenke til kommentar

Eg har rydda opp i denne tråden. For det første har eg fjerna eit par unødvendige innlegg som gjaldt ein privat samtale. Dette kan dykk ta over PM. Den andre saka gjeld personangrep og persondiskusjon. Det er ikkje akseptert at dykk går til personangrep. Dette gjeld og uansett om du meiner den andre startar. Hald dykk til saka som skal diskuterast. Ver høfleg og respekter kvarandres meiningar. Fleire personangrep blir ikkje akseptert. Utestengingar og åtvaringar venter for den som ikkje respekterer retningslinjene. Eg ber dykk halde ein sakleg diskusjon frå no.

 

Eit tips er å fokusere meir på dei positive sidene ved kva dykk ønskjer, og mindre på negative sider av andres ønskjer.

 

Eventuelle tilbakemeldingar på moderering kan dykk ta på PM til meg.

 

Kan du skrive sånn att jeg forstår?

 

Er det sånn att den kommer til Xbox og så !1-3 månder senere kommer den til PS3 og PC? Håper den kommer likt ellers så blir det mer vente tid. :(

Lenke til kommentar

@ LEGO_KILLER

 

ttt skrev litt om personangrep og frekkhet i denne tråden. Er visst noen her som har vært frekke mot hverandre. Og at vi skal være høflige og respektere hverandre, kort sagt :)

 

Handlet ikke om Black Ops.

 

HAN SKRIVER NYNORSK OG DET FORSTÅR IKKE JEG!!!! DET ER DET JEG SKREIV OG IKKE DET DU SKRIVER ATT JEG HAR GJORT!

Er du klar over kor gal eg blir på deg?! Kan ikkje du skjønna at nynorsk er lov? TENK LITT ETTER DA! Du er 10 år, du får berre fatte at det einaste språket ikkje er bokmål!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...