Gå til innhold

BK: Helikopter


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Et helikopter sett underfra er ikke det mest spennende i verden.  Man ser ikke hvor det kommer fra, eller hvor det går. Forteller ikke noen historie. Om du kunne fått med hvor det var på vei, en utsikt eller kanskje til og med solen i bakgrunnen ala Michael Bay så hadde det hjulpet mye ;) Akkurat nå var det litt kjedelig.

 

 

Lenke til kommentar

Den er grei du likte ikke bilde og denne siden er vei borkasta få hjelp fra så er dette sise bilde fra meg

 

Et helikopter sett underfra er ikke det mest spennende i verden.  Man ser ikke hvor det kommer fra, eller hvor det går. Forteller ikke noen historie. Om du kunne fått med hvor det var på vei, en utsikt eller kanskje til og med solen i bakgrunnen ala Michael Bay så hadde det hjulpet mye ;) Akkurat nå var det litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Dette er en kategori for bildekritikk, og det er bare å regne med at man får vite hva som burde vært gjort bedre, især når du, slik jeg forstår det, vil ha tilbakemelding på hva som er bra og dårlig/mindre bra.I tillegg har du fått en tilbakemelding som nevner hva som kunne vært gjort bedre. Det tar lang tid (og enda flere bilder) å bli en brukbar (hobby)fotograf, enda lengre å bli god. :)

 

Angående bildet må jeg dessverre si meg enig med cFc, men kan nevne at fokus sitter bra, eksponeringen er relativt god, og du har valgt en "riktig*" lukkertid for å få litt bevegelse i rotorbladene.

 

* Smak og behag, men det ser gjerne bedre ut når bladene ikke er helt 'fryst' i luften.

Lenke til kommentar

Skyene på bildet laget en flott bakgrunn for helikopteret, og jeg synes utsnittet er bra - passe mye luft rundt helikopteret og hovedmotivet litt bort fra sentrum. (Men du burde klippet vekk den tretoppen som har sneket seg inn helt nede til høyre).

 

Jeg er enig med at vinkelen bildet er tatt fra ikke er så spennende; om du hadde fått med litt mer av siden av helikopteret tror jeg bildet ville blitt bedre. Litt lenger lukkertid slik at rotorbladene ble litt utsmurt tror jeg også ville gjort seg, det gir litt dynamikk i bildet.

 

Trygve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...