Gå til innhold

Kommentar på oppset ca. 17.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite tips når det gjelder SSD-en og hotswap skuffene. Det medfølger ikke løse skruer som lar deg feste den, og jeg hadde problemer med å få den koblet til backplaten (står på min SSD at det er SATA III for øvrig, og de bakplatene støtter bare SATA II etter hva jeg har lest). Men der er selve løsningen; Skru av bakplaten med de to skruene som holder den fast og "lagre" den et sted. Bruk så de to skruene til å feste SSD til rammen, slide den inn og du har tilgang igjennom den lille åpningen til å feste kabler til SSD. Problem løst, men da blir den ikke lenger hotswappable. Kanskje greit nok for en OS disk.

 

Riktig snadder maskin du har valgt deg ut der! Elsker 800D (dårlig iPhone 3G bilde følger, hehe):

 

fronfan.jpg

Endret av NVaage
Lenke til kommentar

Ja, det er nok på tide med en oppgradering av mobilen etter hvert, men venter til iPhone 4 har vært ute en stund og ikke blir plukket opp før den treffer hyllene :roll:. Ellers kunne jeg vel brukt enten Hero, N80, Xperia X1 eller Diamond for å ta bilder med.

 

Men det er vel bedre om jeg finner lade-basen til digital kameraet mitt for å være ærlig. Da kunne jeg nok fått penere bilder, men meh - holder med at jeg ser skjønnheten selv i virkeligheten enn at den er så skjønn på bilder. Rommet egner seg dårlig til gode bilder uansett, dårlig belysning.

 

Gratulerer ihvertfall med en knall-PC som vil se flott ut og være en god opplevelse å bygge (takket være 800D, hehe) :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg var litt "redd" første gang jeg satte isammen min maskin, men det gikk faktisk lekende lett og den har fungert smertefritt i en ukes tid nå. Bare tok det litt etter litt og tittet i manualer når jeg lurte på noe. Heldigvis hadde jeg jo også en laptop som selv om den er dårlig til annet, fungerer greit nok til å lese opp på nettet med, så tittet en gang iblandt når jeg lurte litt ekstra på noe der. Vet ikke om det var nødvendig men gikk også bort til badet og tok på et av vannrørene en gang iblandt, da dette etter hva jeg skal forstå jordet meg. Er ikke så statisk av meg så tror egentlig ikke jeg trengte det. Har f.eks. problemer med touch-devices (som iPhone) med at de ikke alltid registrerer at jeg trykker/sveiper da jeg har lav statisk elektrisitet i kroppen, hehe. Kjekt når man bygger PC, irriterende når man spiller på iPhone :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...