Gå til innhold

Nokia 6610 eller Siemens SL55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har SL55 privat og bruker 6610 endel på jobb.

 

SL55 har mange flere funksjoner og både mer (1,6MB) og bedre minne. SL55 har også mye bedre lyd, skarpere display og selvsagt flere muligheter når det gjelder personifisering med wallpapers, animasjoner, fargeskjemaer og lyder til det meste. Eneste ulempene med SL55 må være litt treg java og noe mindre display enn 6610.

 

Anbefaler deg å teste SL55 i en butikk :smile:

 

Les gjerne Club-Siemens store SL55-review: http://www.club-siemens.net/test/sl55.review.shtml :roll:

Lenke til kommentar
Eneste ulempen jeg ser at at SL55 ikke har radio og koster nesten 1000-lappen mere.

 

Dessuten er det Siemens da... (Har liksom aldri likt de)

 

 

har aldri likt nokia.. elsker siemens etter jeg kjøpte min første.. (har hatt 2(egentlig 9, for de ble ødelagt så jeg fikk ny av butikken) nokiar, så jeg har grunnlag for å si at jeg personlig synes siemens er bedre)

Lenke til kommentar

molna:

Bare lurer på det samme noen andre ha nevnt her før. Er det tilfeldig at Siemens sine navn på mobiler ofte har samme navn som en Mercedes modell? Begynner jo å lure når toppmodellen til Siemens om dagen heter det samme som toppmodellen til MB (SL55 (AMG)).

Ser jo at Siemes sammarbeider med formel 1 teamet til Mercedes også.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke T610, men 6610 vi diskuterer da folkens  :-?  

 

Hvis du wapper mye er Siemens kjekt, siden det ikke finnes noen begrensning på antall bokmerker du kan ha og du kan ha en bokmerke-profil som i din PC-browser med undermapper og slikt 8)

 

Et av mange små finesser som ikke blir beskrevet som en funksjon. Det er bare en bitte liten detalj som ingen bryr seg om, men som mange bruker hver dag! Siemens har mange sånne... Siemens skal ha mye ros for disse små detaljene. Nokia mangler _mange_ av disse!

 

Det er de små detaljene som skaper det store bildet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...