Gå til innhold

Nytt fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man ser det ikke på bilder, men 6600 er veldig 'plastikk' og minner litt om et leketøy. Teit at man som på 3650 må ta av batteriet for å skifte MMC. Nokia overgår seg selv på 6600, for der må man faktisk fjerne MMC for å skifte SIM... sinnsykt bakvendt.

 

flybikesbmx: ja, alle programmer til 7650/3650 funker på 6600.

Lenke til kommentar
Man ser det ikke på bilder, men 6600 er veldig 'plastikk' og minner litt om et leketøy. Teit at man som på 3650 må ta av batteriet for å skifte MMC. Nokia overgår seg selv på 6600, for der må man faktisk fjerne MMC for å skifte SIM... sinnsykt bakvendt.

 

flybikesbmx: ja, alle programmer til 7650/3650 funker på 6600.

 

har byttet mmc-kort én gang, og jeg regner med at det er noe de fleste kommer til å gjøre. det er ingen vits i å kjøpe noe mindre enn 128mb mmc-kort, siden de er såpass billige som de er nå (400kr eller så).

 

regner også med at folk som kjøper 6600, holder seg til ett simkort, og ett mmc-kort. det er tross alt ikke noe man bytter på daglig.

 

selvfølgelig, en liten luke ala sl45(i) hadde jo vært det beste..

Lenke til kommentar
Man ser det ikke på bilder, men 6600 er veldig 'plastikk' og minner litt om et leketøy. Teit at man som på 3650 må ta av batteriet for å skifte MMC. Nokia overgår seg selv på 6600, for der må man faktisk fjerne MMC for å skifte SIM... sinnsykt bakvendt.

De fleste skifter vel bare SIM en gang i blandt, men jeg er enig at det er bakvendt. Reagerer også litt på at en må ta av mobilen + batteriet for å skifte MMC. Jeg har ofte skifet Memory Stic på p800, og da er jeg glad jeg slipper å slå den av :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...