Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjønnssykdom?


pbns1979

Anbefalte innlegg

Jeg byttet partner for ca. et år siden. Jeg har vært sammen med min tidligere partner i mange år og aldri opplevd noen problemer nedentil, men etter at jeg ble sammen med min nåværende partner så har jeg nå og da fått en masse små, røde prikker på penishodet og av og til i underkant av hodet/på forhuden, og disse har en tendens til å klø litt. Noen ganger så har jeg også fått et lite sår på "strengen", dvs den tynne huden som går fra forhuden og over på penishodet, og det er litt smerte forbundet med det noen ganger. Det ser også ut som at den "strengen" holder på å ryke hver gang jeg får et sånt sår der. Hverken jeg eller min partner har hatt kjønnssykdommer tidligere og vi undres litt på hva dette kan være. Hun får som regel også et lignende symptom når dette skjer, i form av sårhet og kløe.

 

Vi har begge lurt litt på om dette kan skyldes irritasjon fra f.eks såper, så vi har prøvd oss litt frem og tilbake med forskjellige typer. Men plutselig så dukker dette opp igjen helt uten grunn, så nå tviler jeg sterkt på at såpe har noe med saken å gjøre. Jeg begynner å bli lei dette da et sånt "utbrudd" betyr et opphold i sexlivet på i hvertfall en ukes tid. Også begynner jeg å bli bekymret for at "strengen" kommer til å ryke helt av, visst disse sårene fortsetter. Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ho har legeskrekk og jeg er av typen som bare går til legen visst det døden om å gjøre (med andre ord, ikke så veldig glad i leger... dessuten så er min fastlege en lege jeg ikke ønsker å ha heller). I og med at dette bare kommer av og til så har vi prøvd oss frem i stedet, og går da nå til steget og spør her om noen har vært borti lignende.

Lenke til kommentar

Ho har legeskrekk og jeg er av typen som bare går til legen visst det døden om å gjøre (med andre ord, ikke så veldig glad i leger... dessuten så er min fastlege en lege jeg ikke ønsker å ha heller). I og med at dette bare kommer av og til så har vi prøvd oss frem i stedet, og går da nå til steget og spør her om noen har vært borti lignende.

 

Hva med å bare bite tenna sammen å gå til legen. Ikke vær så pysete, dette kan jo eskalere til noe værre.

Lenke til kommentar

bytt fastlege, er gjort på 10 sek

 

Vet det er gjort på 10 sekunder og skulle så gjerne ha gjort det... hadde det bare vært noen ledige leger å bytte til.

 

Men kan vi droppe legedebatten og heller fokusere på spørsmålet?

 

 

Du trenger en lege for å fastslå hva dette er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...