Gå til innhold

SE T610 og datakabel


Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått min t610, og er veldig fornøyd. Men jeg har et problem som jeg lurer på om det er noen der ute som vet svaret på. Jeg har lastet ned noen midi-filer og spill til min pc. Hvordan får jeg overført disse til telefonen ved å bruke datakabelen..?

 

Håper på snarlig svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm med datakabelen veit eg ikkje heilt... men med Blåtann så er det i allefall bare og høgreklikke og velge send til så kjem T610 opp som eit valg. Det går fint i allefall. Det bør jo gå med kabelen også. Har du prøvd og installere programma som fulgte med på cd'n da?

 

Har foresten ein kabel her også, kan jo teste!

Lenke til kommentar
Har prøvd å høyreklikke på filen ja, men kommer ikke opp noe valg som gjelder t610. har installert programmene som fulgte med på cd.

 

Ikke det jeg mener. Last et program som heter SendFile fra Christersson. Jeg brukte det programmet til å sende ting til t68 med kabel før jeg fikk bluetooth. Har ikke testet det på T610, men skulle tro det funker med den også.

Lenke til kommentar

øh... nei... det er jo bare og måle på pinnene det... Klart det blir jo hobby kobling deluxe!... men vis du er flink med henda så bør du få det til. Problemet blir vel kanskje interfacet til telefonen under... men tilkoblingspunkta er jo ikkje så små, så burde gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...