Gå til innhold

"Waiting..." på COD:MW2 multiplayer


Anbefalte innlegg

Mulig dette egentlig er et nettverks/DSL-relatert problem, men jeg opplever det kun i dette spillet.

Når jeg kobles til en lobby for å spille online, starter ikke spillet før jeg forlater lobby, med mindre spillet har startet eller er på vei til å starte. Når jeg først har havnet i en lobby, ser det ut til at jeg kan bli værende der over flere maps, men straks jeg faller ut eller bytter lobby er jeg nødt å finne en ny lobby der spillet er i gang (eller mindre enn 10 sek til det starter).

 

Noen andre som opplever det samme, eller har en løsning til meg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mulig dette egentlig er et nettverks/DSL-relatert problem, men jeg opplever det kun i dette spillet.

Når jeg kobles til en lobby for å spille online, starter ikke spillet før jeg forlater lobby, med mindre spillet har startet eller er på vei til å starte. Når jeg først har havnet i en lobby, ser det ut til at jeg kan bli værende der over flere maps, men straks jeg faller ut eller bytter lobby er jeg nødt å finne en ny lobby der spillet er i gang (eller mindre enn 10 sek til det starter).

 

Noen andre som opplever det samme, eller har en løsning til meg?

 

 

Dra ut ledningen til ruteren og vent 10sec. Så tar du den inni igjen. Det hjelper med meg når jeg ikke kan spille online. Hva spiller du på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...