Rhyth Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Da den gamle pc'n min tok kvelden her trenger jeg litt hjelp til å sette opp en ny en. Den kommer til å bli brukt mest til surfing, musikk, bilderedigering, film og spill som sims 3 osv. Er ikke søkkrik så er ikke ute etter noen monster pc, men en som gjerne holder ett par år. Tastatur, mus og skjerm har jeg fra før. Ellers trenger jeg alt nytt. Har også ett skjermkort liggene som jeg lurer på om jeg kan bruke eller om det har blitt for dårlig, det er et Gainward GeForce 8600GTS? All hjelp mottas med takk Endret 8. juni 2010 av Rhyth
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Handleliste 1 Priguide.hardware.no Handleliste 2 Prisguide.hardware.no Handleliste 3 Komplett.no Handleliste 4 Komplett.no Handleliste 5 komplett.no Handleliste 6 Komplett.no Her kan du velge og vrake. alle gode oppsett og vare i minst 2år noen av de trengs sikkert litt redigering som fjerning av skjerm/tastatur/mus men tror de skal være ganske så greie for ditt behov. mange prisklasser å velge mellom Endret 8. juni 2010 av DrHawkins
Rhyth Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Skrevet 9. juni 2010 Takker, der var det endel å velge mellom ja
DrHawkins Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 ja håper du finner noe du liker hvis du har noen spørsmål eller noe du lurer på så bare spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå