Gå til innhold

Bygge opp brunfarge


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 16 år som ønsker å bygge opp brunfarge. Jeg er ikke særlig brun, men når jeg starter soling får jeg en fin brunfarge etter hvert.

 

Ønsker tips om hvordan jeg kan bygge opp brunfarge gradvis, slik at jeg unngår oversoling. Har startet på betakaroten (2 stk, 3mg daglig). Skal sannsynligvis til Kreta den 20. juli også, kunne vært greit å hatt litt brunfarge fra før av.

 

Noen som vet hvordan jeg bør gå fram? Har fritt bruk av solarium på treningssenteret mitt.

 

Takker og bukker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt et rykte om at det er noe som kalles "solen", som har samme effekt som solarium, og i tillegg er gratis!

Vel, han hadde fritt bruk av solarium. Så tenkte aldri over hvor mye det kostet han. Og brunfargen bygger seg veldig mye raskere i solarium, og blir mye jevnere.

Lenke til kommentar

Og man får hyggelige bieffekter som kreft og rynker!

Ja, man er vel immun mot rynker når man soler seg naturlig i sola. Men det er selvfølgelig en smak sak. Jeg kunne aldri tenkt å sole meg i hagen, da det er altfor mange rundt her.

 

Tingen er jo at de som soler seg i solarium ikke akkurat pleier å holde seg unna den ordentlige sola heller, og dermed får de dobbel dose.

 

Du vil ikke sole deg hjemme fordi folk ser deg? men likevel er det viktig at du er jevnt brun? hvorfor det, når du ikke vil la folk se deg uansett? Bare lurer litt, egentlig.

Lenke til kommentar

Kom deg ut i sola gutt. Dropp betakaroten og solarium, bare tullball. Dessuten er det en feig løsning. Som med mye annet i livet er det ikke snarveiene som gir det beste resultatet. Legg deg ut i en park, på stranda eller i hagen med en god bok eller fine venner. Da blir du mer intellektuell eller sosial samtidig som du får brunfarge. Win-win situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...