Gå til innhold

Hvor får jeg tak i ....... - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei forumet!

 

Jeg er desperat etter noen solbriller, men etter en god del googling er jeg fortsat der jeg startet.

 

Jeg og en kompis så Terminator 2 for X gang og ble oppslukt av de brillene Sarah Connor hadde på seg, men som alle briller brukt i film er det merkevare og koster to sjeler og alle bein i kroppen din.

 

Nok snakk, dette er brillene jeg leter etter

 

post-105994-1276733348,0204_thumb.jpg

post-105994-1276733361,1319_thumb.jpg

Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske.

Lenke til kommentar

Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske.[/b]

Får jo ikke ordentlige briller av litt kvalitet til den prisen, eller?

Ville kjøpt orginale, fake sucks.

 

@CannaBanna nudies thin finn modell er ganske tight, de får du hos Carlings feks. Ellers så er det mange her som har god erfaring med Cheap Monday. Tror du får det hos Carlings også, men er ikke helt sikker. De har også en avdeling hos Steen og Strøm.

Lenke til kommentar

Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske.[/b]

Får jo ikke ordentlige briller av litt kvalitet til den prisen, eller?

Ville kjøpt orginale, fake sucks.

 

Nå er ikke jeg stinn av gryn og var ute etter fake av nettopp den grunn.

Jeg vil ikke ha kvalitet eller briller som varer til jeg dør, jeg vil bare ha et par som ligner de i filmen, eller de på bilde nummer to.

Lenke til kommentar

Hva med kanskje denne fra Tiger. Dog usikker på størrelsen på den. Prisen var kanskje noe stiv?

 

Litt stivt for meg som ikke har jobb, men en ukelønn på 200 kr. Hahaha. Jeg er ikke fra Bærum, men vestlandet vet du.

Tenkte meg noe canvas aktig. Som kan passe til en grønn chionos short og en mørkeblå pique.

Lenke til kommentar

Tror de har lin-dresser på H&M, men ikke sikker.

Skal innom den i Bogstadveien i dag, så kan sjekke.

Aner ikke hvordan H&M dressene er på kvalitet da.

 

Hva med kanskje denne fra Tiger. Dog usikker på størrelsen på den. Prisen var kanskje noe stiv?

 

Litt stivt for meg som ikke har jobb, men en ukelønn på 200 kr. Hahaha. Jeg er ikke fra Bærum, men vestlandet vet du.

Tenkte meg noe canvas aktig. Som kan passe til en grønn chionos short og en mørkeblå pique.

Bare å skaffe seg jobb det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...