Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg holder på med et prosjekt hvor jeg skal sende video over 3G-nettet. Men siden den effektive hastigheten ikke er så veldig god tenker vi å bruke flere 3G-modem sammen på en PC. Det er sikkert mange måter å løse dette på, men jeg ser for meg at det mest elegante måtte vært hvis vi klarte å slå sammen to eller flere kort til et. Altså slik at PC-en i praksis forholder seg til kun et kort.

 

Jeg vet jeg har sett funksjonen "parring av kort" et eller annet sted i Windows. Er det en løsning, eller har dere kanskje bedre forslag?

 

Her er kreativitet lov! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm spennende,

 

Jeg er litt uskikker på om det går, kan kansje møte på samme problemet som ved og parre 2 adsl linjer, 2 forskjellige iper/gateways. Du vil isåfall da kunne sende 2 filer i "dobbelt" så raskt som men en linje, men siden dette er video så regner jeg med dette er en video streame, så mao kommer fort det problemet med 2 iper/gateways. Hvem ip er det feks som vil komme opp hos mottager? fra "3g-kort1" eller "3g-kort2" osv. Eller kansje du kan splitte lyd/bilde så du sender en på hver?

 

Eneste måten jeg kasnje kan se at det går er at du MÅ bruke samme isp på alle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...