Gå til innhold

Hjelp til valg av billg Android telefon


Anbefalte innlegg

Wildfire har 5 MP kamera mot Spicas 3.1 - om det betyr noe.

 

At Wildfire virker like kjapp skyldes vel ihvertfall delvis at den har færre piksler?

 

Uansett - har samme problemstilling som TS, men har stått mellom SE x10mini og Wildfire for meg - mulig jeg må revurdere Spica-en (men den er ikke særlig pen IMO, noe som er rart mtp at det er Samsung)

 

megapiksler har ikke så mye å si, vil jeg ta bilder bruker jeg annet utstyr, og enig med deg at den er ikke særlig pen, men den godkjennes ;)

 

tror nesten jeg må slå til på dette tilbudet! hvor lang leveringstid er det fra telenor sin nettbutikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg bestilte sto det 2-4 dager leveringstid. Får denne forhåpentligvis i løpet av veken.

 

Dette er min første Android telefon. Vil ikke risikere å komme borti noen greier som fører til at jeg bruker unødvendig datatrafikk. Hvordan går jeg fram for å slå av alt ekstra tullball så snart jeg får den? All datatrafikk skal for min del nemlig gå via Wi-Fi...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hvor kan jeg eventuelt få tak i plastbeskyttelse rundt mobilen? Har ikke lyst til å få riper/skade den på andre måter..

 

Her for eksempel:

http://cell-phones.s...6.c0.m282&gbr=1

 

 

Vil ikke risikere å komme borti noen greier som fører til at jeg bruker unødvendig datatrafikk. Hvordan går jeg fram for å slå av alt ekstra tullball så snart jeg får den? All datatrafikk skal for min del nemlig gå via Wi-Fi...

 

http://www.appbrain....e.code.apndroid

Lenke til kommentar

Til dere som har Spica: Er telefonen rask? Hender det at telefonen lagger?

 

Det er endel triks for å få opp farten på en Spica.

 

Samsungs TouchWiz krever litt ressurser, jeg har nå byttet til HelixLauncher. LauncherPro Beta er også et populært alternativ.

http://www.diskusjon...owtopic=1230892

 

I tillegg fant jeg en oppskrift på å få Dalvik-maskinen 50% raskere.

http://www.diskusjon...owtopic=1233666

Lenke til kommentar

Men lagger den til vanlig??

 

Min lagger ikke noen ting har nå solg min Spica for 1500,- og bestilt Wave da blir det iallefall ikke lagging :p

 

Hvorfor solgte du telefonen?

 

Fordi jeg hadde lyst på Wave har i grunn hatt lyst på den i et par mnd men kjøpte en billig Spica i vente på Galaxy S men etter å ha sett og prøvd Wave samt lest testen til Amobil så måtte jeg bare ha den (min drømmemobil) med verdens beste skjerm :) Også gøy å ha noe ikke 20 stk på en cafe har... Noe som har irritert meg med Spica er trykkfølelsen på sidenen av skjermen som er veldig dårlig og irriterte meg grønn enkelte ganger. Jeg brukte en time på å opprette en Google konto med Spica grunnet skjermen ikke reagerte. Jeg skulle uanset bare ha den i en kort stund og klarte jaggu å tjene 300,- på den også ikke værst :D

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Fikk min mobiltelefon igår og elsker den så langt. Har dog ikke testet vanlige telefonfunksjoner som SMS eller ringing. Jeg har ikke brukt Telenor sim-kortet mitt enda, jeg bare puttet det gamle One-Call sim-kortet mitt rett inni. Vil dette funke? Må vite det før jeg fyller på kontantkortet med penger...

Lenke til kommentar

Ett par ting ang. Spica telefonen.

 

Jeg bestilte denne mandag kveld og fikk den på onsdag - så de sendes kjapt ut! (Skedsmo)

 

Og er den kjapp? Jeg vil si ja! Har hatt flere andre smartphones opp igjennom tiden og ingen har vært så kjapp som denne. Hadde tidligere en LG KM900 som ikke kan måle seg med Spica'n. La inn LaunchPro Beta og denne er helt super!

 

Trykkfølsomheten på kanten av telefonen er like bra på min som på sidene. Merker ingen forskjell selv om jeg prøver å trykke helt ytterst....

 

Med andre ord: Er svært fornøyd med dette kjøpet som ikke kostet meg mer enn 900,- totalt!

 

KJØR PÅ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...