Thatssomebaadnews Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 (endret) slett Endret 13. juli 2010 av Piniz
Wiciwato Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Her skal jeg følge med, men få lagt inn bildene da! Angående neon så ville jeg droppa det, en ting er at det ser helt forjævlig ut og det er ulovlig.. Merkelig at politiet sier at du får lov til å kjøre i 70 da.. Loven sier jo 45..
RIP Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Du kan montere en "politiknapp". Den sperrer turtallet elektronisk så den ikke går fortere enn ønsket hastighet når den er på. Man hører det er noe muffins, da den stopper på et unormalt lavt turtall, men den vil ikke gå mer enn 45.
baat94 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Om det kun er plomberingen som nå er tatt, så er nok dreva uorginale. Bytt til orginale drev, så vil den nok gå rundt 70. Ellers; lykke til med prosjektet
dePt Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Endre dreving er nok trikset her ja. Send mail til speedoptions.no og etterlys et forslag. De har bred erfaring og kan nok anbefale en passende setup for deg
Thatssomebaadnews Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 (endret) Takk for svar! Kjører fortsatt uoriginalt, å tror nok egentlig jeg blir å gjøre det (Hysjhysj ) Har vært sløv med oppdateringer å bilder her, men kommer nå! Bilder av utgangspunktet ligger i førsteposten Har ikke gjort så mye enda, bortsett fra å montere blinklys bake.. Har fortsatt ingen framme da dette så helt for jævlig ut Så har jeg hatt litt problemer med girkassa, så har bytta girolje å smurt opp girspak-staget å justert noen skruer, så nå funker det perfekt Begynte å lakke igår! Pussa ned, og hadde på grunning.. Pussa ned, å klart for lakking.. Etter en vask, såklart! Ferdig grunna.. Som dere ser, tok jeg ikke av kåpene når jeg lakkerte.. Dette fordi ca ALLE gjengene var ødelagt, så gidda ikke plages med å få av, for å så ikke få til å få skrudd sammen igjen "Prøvelakkerte" en kåpedel hvit idag, bare for å se.. Å det så helt for jævlig ut Lakken rant veldig, å ble generelt stygg. Men skal pusse ned rennemerker, å lakkere flere strøk i morgen.. Bilder av hvitfargen kommer i morgen Neste plan etter det igjen, er å sote baklykt, blinklys å få fiksa xenonlook i kjørelyset.. Muligens sote denne også svakt:) edit: Hvis dere er interessert i å få de siste oppdateringene på prosjektet, har jeg et prosjektalbum på facebook HER Endret 16. juni 2010 av Piniz
Thatssomebaadnews Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Skrevet 19. juni 2010 Gladmelding! Mopeden er så si ferdig lakkert, bilde fra i går kveld: Dårlig nyhet! Prosjektet blir satt på stedet hvil en stund, da jeg klarte å kræsje å så si knuse mopeden tidligere idag, på tur hjem fra jobb.. Har ingen bilder enda, men endte ikke bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå