Gå til innhold

Jobbe på internett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sitter foran pc-en en del, og lurer på om det finnes noen måte å tjene penger på nettet når man går i 10. klasse?

 

Er det noen som vet noe, så hadde det vært virkelig, super dupert, kanon bra om dere hadde tatt dere litt tid å skrive litt på denne tråden! :)

 

Er det noen spesiell aldersgrense for slike jobber?

 

MVH

 

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hack deg inn i en eller annen stor bank, og overfør daglige små beløp som ingen merker:)

Eller så kan du jo sende en mail rundt til "alle" i hele verden og spør om en stakkars, ussel 1kroning!

 

 

Beklager useriøst svar, er sent og trøttheten kommer sigendes...

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle bruke litt av min tid på å skrive om en spesiell type mennesker, som helt sikkert kommer til å svare på innlegget ditt, mest sannsynlig i en privat melding. Jeg kjenner denne typen mennesker ganske godt, da jeg i årenes løp har sett ganske mange av dem operere i forskjellige forum både her til lands og ute i den store verden. Felles for dem alle er at de lover gull og grønne skoger, nesten uten innsats. Man kjenner etterhvert lusa på gangen, og det er i 99.999% av tilfellene scam. Etterhvert får du vite at du, før du kan begynne å TJENE penger, er nødt til å BRUKE penger. Og for i det hele tatt å få noen inntjening må du jobbe ræva av deg.

 

Uff, dette kan du sikkert finne ut mer om på egen hånd. Det er bare å søke efter affiliate scam på Google.

 

Radlekatt

Endret av radlekatt
Lenke til kommentar

de største bloggerne på blogg.no og sånn tjener jo masse penger! fordi de legger ut reklame på bloggen sin. som de får betalt for å ha der eller noe sånt... og de tjener ganske fett visstnok... men skal vel mye til for å lage en så populær blogg. tror ikke de som er øverst på blogg.no har gjort så mye for å bli så populære da. det gjelder bare å se bra ut og ta bilder med god kvalitet og skrive om noe som alle fra 12 års alderen skjønner seg på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...