Gå til innhold

VM: Gruppe C (England, USA, Algerie, Slovenia)

Latias

Gruppe C  

113 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er noe av det tåpeligste jeg har lest her inne. Tror jeg skal la det ligge, den diskusjonen kan fort bli stygg.

Endret av Crispin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

England må vinne en gang, den dagen blir fotballens begravelse. Lurer på hva jeg gjør den dagen, må ihvertfall gjemme meg godt...

Det er noe av det tåpeligste jeg har lest her inne.

Hvis du mener Materazzi og Carra er gode fotballspillere så be it. Kunne nesten ikke hata noen mer enn Carra, det blikket, de bevegelsene, det sinnet, alt blir bare helt feil...

Endret av Giallorossi
Skrevet

Om de ikke går ut i gruppespillet er de ferdig så fort de møter et godt lag. "Alle" har ment de kom til å vinne hele greie, noe de ikke kommer til å gjøre. Det jeg mener med farvel. England er rett og slett ikke gode nok.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

"Alle" har ment de kom til å vinne hele greie,

Kun idioter(og engelskmenn) har hevdet dette.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

England må vinne en gang, den dagen blir fotballens begravelse. Lurer på hva jeg gjør den dagen, må ihvertfall gjemme meg godt...

Samme kommer jeg til å gøre hvis Italia vinner VM.

Skrevet

Om de ikke går ut i gruppespillet er de ferdig så fort de møter et godt lag. "Alle" har ment de kom til å vinne hele greie,

Kun idioter(og engelskmenn) har hevdet dette.

Ikke min skyld at så og si alle er idioter :)

Skrevet

Kan heller ikke bare slakte spillet til England. Må også bedrømme Algerie som prøver å spille så godt de kan og går i fight. De har imponert meg veldig i denne kampen her. Prøver ikke bare å pompe langt men prøve å spille ut England så godt de kan. Ganske sikker på at Algerie har mer ballbesittelse enn England.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Sett inn Danny Meehan! Evt: Start med Danny Meehan neste kamp

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Prøver igjen; Hvorfor vil du reagere såpass hvis Italia vinner?

Forhåpentligvis klarer du denne gangen å komme med noe mer konstruktivt og vettugt..

Endret av Giallorossi
Skrevet

Wow. Kom som en sensasjon dette oppe i kommentatorbua. Ikke særlig overraskende her i gården. Tok ikke mange minuttene før en skjønte det her ikke ble noe målrik kamp.

• Liker 1
Skrevet

Prøver igjen; Hvorfor vil du reagere såpass hvis Italia vinner?

Forhåpentligvis klarer du denne gangen å komme med noe mer konstruktivt og vettugt..

Din forgudelse av Italia gjør at jeg ikke håper de vinner ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...