wil Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Hei. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne da, men saken er uannsett slik. Jeg har en laptop her som heter Compaq EVO N800c. Den er fin og alt i orden, men problemet er at jeg mistenker at DVD Brenneren er gåen fordi at den reagerer ikke når jeg setter i plater i Drevet. Den må ha kontakt med maskina for når jeg trykker på knappen på DVD Brenneren når maskina står på, så åpnes skuffen, og hvis jeg avinstallerer den i Windows så blir den funnet i Windows. Det jeg da lurer på er om jeg MÅ bruke en sånn orginal DVD Brenner til den PC`en eller kan jeg bruke f. eks en Samsung slim brenner? Den må selvfølgelig kunne settes inni maskina da, jeg ikke tror den har USB Boot. Jeg kunne tenkt meg å hatt den PC`en, for den er ikke så værst egentlig. Håper noen har svar. Hilsen. wil.
cruzader Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) du kan bruke andre enn hp sine ja, eneste du må passe på er at det er en pata/ide ikke sata. f.eks denne Sony NEC Optiarc AD-7590A - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM-stasjon - IDE til 339 + porto passer. Endret 2. juni 2010 av cruzader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå