Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

truet dyttet og skjellt ut av en voksen. Barnevold?


  

35 stemmer

  1. 1. Skal dette anmeldes?

    • Ja
      33
    • Nei
      2


Anbefalte innlegg

[quote name='greygenic' date=' 2. juni 2010 - 05:32'

Jeg tror du er et troll, eventuelt se tidligere svar.

 

Ja, et troll med 500 inlegg. Jeg er ikke et troll, men jeg er radikal når det kommer til barnemishandling. Som nevnt, de som ikke kan annet enn å forklare seg med vold, får ting best forklart med vold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, et troll med 500 inlegg. Jeg er ikke et troll, men jeg er radikal når det kommer til barnemishandling. Som nevnt, de som ikke kan annet enn å forklare seg med vold, får ting best forklart med vold.

Jeg trodde du trollet tidligere, men nå ser jeg at du virkelig mener det: Du vil svare med vold, uansett, og prøver å få igang full krig mot den drittsekken i garasjen.. Du vil ha en konflikt du, og tar det hele svært så personlig.

 

NB: Fiks quotingen din, det skaper forvirring.

Lenke til kommentar

Hadde det angått meg, ville jeg tatt det svært så personlig, det er helt rett. Å hindre barnemishandling er en av mine hjertesaker. Fremgangsmåten er for meg likegyldig, det er målet som er viktig. Å komme til bunns i saken, og det skal få konsekvenser som overgriperen forstår. Om det er pur vold, fengsling eller terapi, er likegyldig, så lenge det funker.

 

Jeg kan godt inrømme at jeg, gitt at det TS skriver er sant, vil ha en reaksjon, rett og slett fordi slikt må oppfattes og gjøres noe med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med karen over her (enig i de fleste inleggene hans), slikt tull som dette skal ikke gå ustraffet. Blir litt drøyt med balltre og bensin, men anmeldelse burde TS hvertfall gjøre. At TS tar med foreldre for å snakke med denne karen burde også gjøres, men det er noe som burde skje etter anmeldelsen, eventuelt etter anmeldelsen blir henlagt, hvis det skjer.

 

At en voksen mann, truer og dytter et barn er helt uakseptabelt, det gjør du bare ikke. At denne mannen også truer og dytter TS foran barna sine (tydligvis) forteller også at denne karen kanskje ikke er helt skikket til å oppdra egne barn.

Og hvis TS tar med seg foreldrene sine til denne karen, for å prøve å snakke litt vett inn i han, og han bestemmer seg for å faktisk bruke vold, så har TS og familien hvertfall grunnlag til å anmelde.

 

Til trådstarter, snakk med foreldrene dine først og anmeld han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjør på å anmeld det, men ikke få dine foreldre til å kontakte personen selv da dette kan utvikle seg til noe voldelig å dette da ikke vil være en fordel for dine foreldre på noen måte da dette åpenbart er en veldig sær person. Ta det igjennom offentlige etater(politiet)

Og ja, jeg har erfaring med voldelige eldre naboer.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...