Gå til innhold

Netshop og tilbakebetaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal vi tro, når du ikke har nevnt noe om det i førsteposten? Om du har vært i kontakt med de så hadde det vært veldig naturlig å nevne dette, når, hvor mange ganger og hva som ble avtalt osv. Når dette ikke nevnes er det da nærliggende å tro at du faktisk ikke har kontaktet dem.

Lenke til kommentar

vel, har kontaktet dem. de sier at de ikke har trukket noe penger. De sa:

 

"Hei. Hvis en ordre blir kansellert har vi aldri trukket noen penger og det er da heller ingen penger å tilbakeføre. Det blir kun tatt en reservasjon og det blir sendt slettemelding i det sekund en ordre blir slettet.

 

Ta kontakt med Cresco dersom de ikke har gjort det enda."

 

Men kontoen min sier noe annet. Regner med at de er "reservert" som han sier, har nå kontaktet Cresco. Får se hva de svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...